Η Nothing σχεδιάζει να ανταγωνιστεί το iPhone με νέο Smartphone
Η εταιρεία τεχνολογίας Nothing με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα νέο smartphone στις ΗΠΑ για να ανταγωνιστεί άμεσα το iPhone της Apple, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσιεύτηκε.
Σε συνέντευξή του στο CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Nothing, Carl Pei, είπε ότι η startup βρίσκεται σε «πρώιμες συνομιλίες» με αμερικανικές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για την κυκλοφορία ενός νέου τηλεφώνου στις ΗΠΑ, αλλά δεν έκατσε να κατονομάσει οποιονδήποτε από τους παρόχους.
Η Nothing τον Ιούλιο παρουσίασε το smartphone της Phone 1 (δειτε τα specs) σε περισσότερες από 40 αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιαπωνίας, της Ινδίας και χωρών στην ηπειρωτική Ευρώπη. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία είπε ότι δεν είχε σχέδια για ευρεία κυκλοφορία του Phone 1 στις ΗΠΑ.
“Ο λόγος για τον οποίο δεν ξεκινήσαμε στις ΗΠΑ είναι επειδή χρειάζεστε πολλή πρόσθετη τεχνική υποστήριξη, για να υποστηρίξουν όλους τους παρόχους και τις μοναδικές προσαρμογές τους που πρέπει να κάνουν πάνω από το Android”,
εξήγησε ο Pei σε συνέντευξή του στο CNBC. .
«Αισθανθήκαμε ότι δεν ήμασταν έτοιμοι πριν».
«Τώρα βρισκόμαστε σε συζητήσεις με ορισμένους αερομεταφορείς στις ΗΠΑ για να λανσάρουμε πιθανώς ένα μελλοντικό προϊόν εκεί»,
είπε ο Κινεζο-Σουηδός επιχειρηματίας.
Ο Πέι αναγνώρισε επίσης ότι δεν θα είναι εύκολο για την εταιρεία του να ανταγωνιστεί την Apple στον δικό της γήπεδο. “Υπάρχει μια πρόκληση με το Android όπου το iOS γίνεται ολοένα και πιο κυρίαρχο. Έχουν πολύ ισχυρό lock-in με το iMessage, με το AirDrop, ειδικά μεταξύ της Gen Z. Επομένως, αυτό είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για μένα”, είπε.
«Μπορεί να υπάρξει μια στιγμή που η Apple είναι σαν το 80% της συνολικής αγοράς και αυτό απλώς δεν αφήνει αρκετό χώρο στους κατασκευαστές που βασίζονται σε Android να συνεχίσουν να παίζουν»,
πρόσθεσε ο Pei.
Τίποτα δεν έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο προϊόντα μέχρι σήμερα παγκοσμίως, με τα ακουστικά του Ear (1) να πωλούν 600.000 μονάδες και το τηλέφωνο (1) να φτάνει τις 500.000 αποστολές.
Η εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδά της θα υπερδεκαπλασιαστούν το 2022 — από περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια το 2021 σε περίπου 250 εκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με στοιχεία που κοινοποιήθηκαν στο CNBC. Ωστόσο, η εταιρεία εξακολουθεί να χάνει χρήματα, κάτι που ο Pei λέει ότι οφείλεται εν μέρει στην ανταλλαγή συναλλάγματος.
«Πληρώνουμε πολλά από τα COGS μας [κόστος πωληθέντων αγαθών] σε δολάρια ΗΠΑ, αλλά κερδίζουμε χρήματα σε λίρες, σε ευρώ, σε ρουπίες Ινδίας – έτσι όλα υποτιμήθηκαν έναντι του δολαρίου», είπε ο Πέι. «Στόχος είναι να είμαστε κερδοφόροι το 2024».