Apple News Tech

Η Microsoft ήταν πρόθυμη να φέρει παιχνίδια Xbox-Exclusive στο iPhone μέσω xCloud

Όταν η Microsoft ήταν σε συζητήσεις με την Apple σχετικά με την εισαγωγή της πλατφόρμας xCloud στο iPhone, η Microsoft προσπάθησε να πει γλυκά την Apple να επιτρέψει την υπηρεσία gaming cloud.

Σύμφωνα με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεταξύ των στελεχών της Microsoft και της Apple που ανακαλύφθηκαν από το The Verge, η Microsoft ήταν πρόθυμη να συμφωνήσει με πολλές από τις απαιτήσεις της Apple σχετικά με το πώς θα λειτουργούσε το σύστημα, συμφωνώντας ακόμη και να φέρει τίτλους Xbox στην πλατφόρμα της Apple.

Η Microsoft είπε στην Apple ότι θα φέρει αποκλειστικά παιχνίδια Triple-A Xbox στο iPhone, με τα παιχνίδια να τρέχουν στην πλατφόρμα Xbox Cloud Gaming. Αν είχε επιτευχθεί αυτή η συμφωνία, οι χρήστες του iPhone θα μπορούσαν να παίξουν τίτλους Xbox υψηλής ποιότητας στις κινητές συσκευές τους.

Η Apple ήθελε η Microsoft να υποβάλλει κάθε παιχνίδι στο App Store ξεχωριστά για να εποπτεύεται από τους αναθεωρητές του App Store αντί να προσφέρει παιχνίδια σε μια γενική εφαρμογή Cloud Gaming. Η Microsoft εξέφρασε αρχικά επιφυλάξεις σχετικά με αυτό λόγω του φόρτου εργασίας που θα δημιουργούσε και της αρνητικής εμπειρίας πελατών, αλλά τον Μάρτιο του 2020, η Microsoft συμφώνησε ότι θα μπορούσε να υποβάλει κάθε εφαρμογή σε μεμονωμένη βάση, προσφέροντας παράλληλα μια εφαρμογή καταλόγου που θα συνδεόταν με αυτές.

Η επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης της Microsoft, Λόρι Ράιτ, είπε στην ομάδα του App Store της Apple ότι τα παιχνίδια Xbox στο iPhone θα ήταν μια «απίστευτα συναρπαστική ευκαιρία για τους χρήστες iOS».

Παρά τη σχεδόν συμφωνία, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της Microsoft και της Apple τελικά απέτυχαν και το Xbox Cloud Gaming δεν κυκλοφόρησε ως ξεχωριστές εφαρμογές στο App Store‌, αλλά ως μια διαδικτυακή πλατφόρμα που δεν χρειάζεται να ακολουθεί τους κανόνες του App Store.

Η Microsoft είπε στο The Verge ότι η Microsoft ήθελε μια ενιαία εφαρμογή τεχνολογίας ροής για να υποστηρίζει τις μεμονωμένες εφαρμογές παιχνιδιών της, αλλά η Apple ήθελε κάθε παιχνίδι να περιλαμβάνει μια πλήρη στοίβα ροής.

“Η πρότασή μας για τη μεταφορά παιχνιδιών μέσω μεμονωμένων εφαρμογών σχεδιάστηκε για να συμμορφώνεται με τις πολιτικές του App Store. Η Apple απορρίφθηκε με βάση το αίτημά μας να υπάρχει μια ενιαία εφαρμογή τεχνολογίας ροής για την υποστήριξη των μεμονωμένων εφαρμογών παιχνιδιών, όπως αναφέρει το αρχικό email. Αναγκάζοντας το κάθε παιχνίδι που περιλαμβάνει τη στοίβα τεχνολογίας ροής μας αποδείχθηκε μη ρεαλιστικό από πλευράς υποστήριξης και μηχανικής και θα δημιουργούσε μια απίστευτα αρνητική εμπειρία για τους πελάτες», αναφέρει μια δήλωση του CVP του Xbox Cloud Gaming Kareem Choudhry στο The Verge.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποδηλώνουν επίσης ότι η συμφωνία απέτυχε επειδή η Apple ανησυχούσε για το πώς θα λειτουργούσαν οι αγορές εντός εφαρμογής στα παιχνίδια της Microsoft. «Η πρότασή τους για IAP εξακολουθούν να επεξεργάζονται όλα τα IAP στο υπάρχον σύστημά τους και να εγκατασταθούν μαζί μας (είτε σε πραγματικό χρόνο είτε σε μηνιαία βάση)», ο Mark Grimm, διευθυντής παιχνιδιών του App Store έγραψε, σε ένα email που περιγράφει τις διαπραγματεύσεις με τη Microsoft.

Η Apple είπε στο The Verge ότι η συμφωνία πράγματι κατέρρευσε λόγω των απαιτήσεων αγοράς εντός εφαρμογής.

«Δυστυχώς, η Microsoft πρότεινε μια έκδοση του xCloud που δεν ήταν συμβατή με τις Οδηγίες αναθεώρησης του App Store, συγκεκριμένα με την απαίτηση χρήσης αγοράς εντός εφαρμογής για ξεκλείδωμα πρόσθετων λειτουργιών ή λειτουργιών εντός μιας εφαρμογής», αναφέρεται σε δήλωση του εκπροσώπου της Apple Adam Dema.

Ο CVP του Xbox Cloud Gaming Kareem Choudhry είπε στο The Verge ότι οι αγορές εντός εφαρμογής δεν ήταν το πρόβλημα, αλλά η Apple απέρριψε πολλές από τις προτάσεις της Microsoft σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής του Xbox Cloud Gaming. «Η Apple απέρριψε τις προτάσεις μας και μείναμε χωρίς τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουμε μια συνεκτική προσφορά Xbox Game Pass μέσω του App Store‌», είπε.

Η Apple απέτρεψε επιτυχώς τις υπηρεσίες παιχνιδιών που βασίζονται σε cloud από τη Microsoft και την Google να κυκλοφορήσουν στο App Store, λόγω των απαιτήσεών της να υποβάλλεται κάθε εφαρμογή ξεχωριστά. Για το Google Stadia, η Google επέλεξε επίσης ένα σύστημα που βασίζεται στον ιστό που δεν απαιτεί τη συμμόρφωσή του με τους κανόνες του App Store.

Dimigeo

Dimigeo

Σχετικά με τον συγγραφέα

Dimigeo ο συνήθης ύποπτος, Owner και διαχειριστής της σελίδας dimigeo.gr, αλλά και όλων των social που θα βρείς κάτω. Φανατικός με την εταιρία που μισούμε και αγαπάμε, αυτή με το δαγκωμένο μήλο. Ελα τωρα αλήθεια περίμενες να γράψω περιγραφή για εμένα...

Αφήστε ένα σχόλιο

You may also like

Apple Mac

Τα Mac ενδέχεται να έχουν “Λειτουργία υψηλής ισχύος”

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Με την τελευταία έκδοση beta του macOS Monterey για τους προγραμματιστές φαίνεται να υπάρχει μία Λειτουργία υψηλής ισχύος” που θα
Apple iPad News

Το OLED iPad Air 2022 δεν θα έχει οθόνη Samsung

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Η Apple έριξε άκυρο στην Samsung για την χρήση μιας οθόνης OLED, για ένα επερχόμενο iPad Air 10,9 ιντσών, σύμφωνα