Apple News

Η Apple αναφέρει αποτελέσματα ρεκόρ του 1 τριμήνου 2022: Κέρδη 34,6 δισεκατομμυρίων $ σε έσοδα 123,9 δισεκατομμυρίων $

Η Apple ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο του 2022, που αντιστοιχεί στο τέταρτο ημερολογιακό τρίμηνο του 2021.

Για το τρίμηνο, η Apple σημείωσε έσοδα 123,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά τριμηνιαία κέρδη 34,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 2,10 δολάρια ανά μειωμένη μετοχή, σε σύγκριση με έσοδα 111,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά τριμηνιαία κέρδη 28,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 1,68 δολάρια ανά απομειωμένη μετοχή, το προηγούμενο τρίμηνο .

Παρά τους αντίθετους ανέμους από ελλείψεις chip και άλλα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που η Apple είχε δηλώσει προηγουμένως ότι θα παρεμπόδιζαν την ικανότητά της να καλύψει τη ζήτηση των πελατών κατά τη διάρκεια του τριμήνου, τα έσοδα και τα κέρδη της Apple για το τρίμηνο ήταν ρεκόρ όλων των εποχών. Τα τμήματα iPhone, Mac, Wearables και Services της Apple κατέγραψαν επίσης υψηλά έσοδα όλων των εποχών.

Το μικτό περιθώριο για το τρίμηνο ήταν 43,8%, έναντι 39,8% το προηγούμενο τρίμηνο. Η Apple ανακοίνωσε επίσης τριμηνιαία πληρωμή μερίσματος 0,22 $ ανά μετοχή, καταβλητέο στις 10 Φεβρουαρίου σε μετόχους από τις 7 Φεβρουαρίου.

«Τα αποτελέσματα ρεκόρ αυτού του τριμήνου έγιναν δυνατά από την πιο καινοτόμο σειρά προϊόντων και υπηρεσιών μας ποτέ», δήλωσε ο Tim Cook, Διευθύνων Σύμβουλος της Apple. «Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε την ανταπόκριση από πελάτες σε όλο τον κόσμο σε μια εποχή που η παραμονή συνδεδεμένη δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε στην οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου — σημειώνοντας πρόοδο προς τον στόχο μας να γίνουμε ουδέτεροι από τον άνθρακα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και τα προϊόντα μας έως το 2030 και να προωθήσουμε το έργο μας στην εκπαίδευση και τη φυλετική ισότητα και δικαιοσύνη».
Όπως συμβαίνει εδώ και πολύ περισσότερο από ένα χρόνο, η Apple για άλλη μια φορά δεν εκδίδει οδηγίες για το τρέχον τρίμηνο που λήγει τον Μάρτιο.

Η Apple θα παρέχει ζωντανή μετάδοση της τηλεδιάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα του οικονομικού τριμήνου του 2022 στις 2:00 μ.μ. ας δούμε τα σημαντικότερα όσα ειπώθηκαν, στην ζωντανή μετάδοση.

Η ανακεφαλαίωση της τηλεδιάσκεψης ακολουθεί παρακάτω…

1:37 μ.μ.: Η τιμή της μετοχής της Apple αυξήθηκε επί του παρόντος πάνω από 2% στις συναλλαγές εκτός ωραρίου.

13:40: Με έσοδα 10,85 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι πωλήσεις Mac της Apple ξεπέρασαν το όριο των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων για πρώτη φορά. Οι υπηρεσίες πλησιάζουν επίσης ένα ορόσημο με έσοδα ρεκόρ 19,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το iPad είχε 7,25 δισεκατομμύρια δολάρια ήταν το μόνο τμήμα που δεν έκανε ρεκόρ όλων των εποχών, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένης της έλλειψης πρόσφατων ενημερώσεων για τις σειρές iPad Pro και iPad Air.

1:42 μ.μ.: Ακόμη και με την άνοδο μετά το πέρας του ωραρίου, η τιμή της μετοχής εξακολουθεί να είναι πολύ μακριά από το υψηλό όλων των εποχών νωρίτερα του μήνα, όταν η τιμή έφτασε τα 182,94 δολάρια. Αυτή τη στιγμή είναι λίγο πάνω από 165 $.

2:01 μ.μ.: Η κλήση για τα κέρδη με τους αναλυτές ξεκινά.

2:03 μ.μ.: Ο Tim Cook είναι περήφανος που ανακοινώνει το μεγαλύτερο τρίμηνο της Apple από ποτέ, σημειώνοντας ένα ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών αυξημένο κατά 11 τοις εκατό από πέρυσι και καλύτερο από το αναμενόμενο στην αρχή του τριμήνου. Υπάρχουν περισσότερες από 1,8 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές, ένα ακόμη ρεκόρ. Αύξηση εσόδων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων εκτός από το iPad, το οποίο είχε περιορισμένη προσφορά. Οι περιορισμοί προσφοράς ήταν υψηλότεροι από το προηγούμενο τρίμηνο.

2:04 μ.μ.: Ο Tim εκφράζει την ευγνωμοσύνη του στους ιατρικούς εργαζομένους και σε άλλους που πολεμούν τον COVID-19. Ο Tim σημειώνει ότι αυτό είναι το 8ο τρίμηνο που ασχολείται με την πανδημία COVID.

2:04 μ.μ.: Σκέφτεται τώρα τη 15η επέτειο από την αποκάλυψη του iPhone από τον Steve Jobs στις αρχές του μήνα.

2:05 μ.μ.: Κάθε ένα από τα κύρια προϊόντα μας οδηγεί τη βιομηχανία στην ικανοποίηση των πελατών στις κατηγορίες τους. Το iPhone σημείωσε ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών, χάρη στη δύναμη της σειράς iPhone 13.

2:05 μ.μ.: Ένα ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών σημειώθηκε για το Mac, χάρη στις συσκευές που τροφοδοτούνται με M1. Τα M1 Pro και M1 Max εκπλήσσουν τους χρήστες με ισχύ, απόδοση και αποτελεσματικότητα.

2:05 μ.μ.: Το ‌iPad‌ συνεχίζει να είναι απαραίτητο για εκατομμύρια δασκάλους, μαθητές, καλλιτέχνες, δημιουργικούς και άλλους.

2:07 μ.μ.: Τα φορητά, τα σπίτια και τα αξεσουάρ σημείωσαν επίσης ρεκόρ όλων των εποχών, χάρη στο Apple Watch 7 και άλλες συσκευές. Ο Tim μιλάει για τη λήψη email από κατόχους Apple Watch που έχουν λάβει ειδοποιήσεις σχετικά με την καρδιά ή μπόρεσαν να καλέσουν το 911 από το ρολόι τους σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

2:08 μ.μ.: Οι υπηρεσίες σημείωσαν ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών, αποδίδοντας ακόμη καλύτερα από ό,τι περίμενε η Apple. Ο Tim αποκαλεί το App Store ένα οικονομικό θαύμα για τους προγραμματιστές, σημειώνοντας ότι είναι ασφαλές για τους χρήστες. 260 δισεκατομμύρια δολάρια μεταφέρθηκαν στους προγραμματιστές. 200 βραβεία για εκπομπές και ταινίες Apple TV+, με 890 υποψηφιότητες.

2:09 μ.μ.: Η επιχείρηση λιανικής μας σημείωσε τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της Apple και κέρδισε τα υψηλότερα καταστήματα ικανοποίησης πελατών της ποτέ.

2:10 μ.μ.: Πέρυσι γιόρτασαν τα 10 χρόνια του προγράμματος Employee Giving. Δεσμευτήκαμε να ταιριάξουμε τις συνεισφορές σε οργανισμούς που κάνουν σημαντικό έργο σε κάθε επίπεδο. Αυτό το πρόγραμμα έχει συνεισφέρει σχεδόν 725 εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπικές οργανώσεις. Γιορτάσαμε επίσης τα 15 χρόνια συνεργασίας της Apple με το Project (RED). Συγκεντρώθηκαν 270 εκατομμύρια δολάρια για το Project (RED).

2:11 μ.μ.: Ξεκινήσαμε επίσης μια νέα συνεργασία με το Boys & Girls Club of America. Η πρωτοβουλία θα βοηθήσει τους νέους να μάθουν να κωδικοποιούν σε iPad. Η Apple είναι κλιματικά ουδέτερη σε όλη την εταιρεία

δραστηριοποιείται και εργάζεται εντατικά για την επίτευξη του στόχου του 2030 για ουδετερότητα άνθρακα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού και καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής των προϊόντων της.

2:12 μ.μ.: Ο Tim ανέφερε επίσης τη δουλειά της εταιρείας για τη διαφορετικότητα και την αναγνώρισή της για τον Μήνα Μαύρης Ιστορίας, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας μπάντας Apple Watch και ενός ρολογιού.

2:13 μ.μ.: Τώρα ο CFO της Apple, Luca Maestri, θα συζητήσει την απόδοση με περισσότερες λεπτομέρειες. Η εταιρεία έκανε ρεκόρ σε πολλές γεωγραφίες. Τα έσοδα ήταν 101,4 δισεκατομμύρια δολάρια από προϊόντα, παρά τους σημαντικούς περιορισμούς στην προσφορά. Αναπτύχθηκε σε κάθε κατηγορία προϊόντων εκτός από το iPad, «όπου οι περιορισμοί προσφοράς ήταν ιδιαίτερα έντονοι».

2:14 μ.μ.: Η τρέχουσα εγκατεστημένη βάση των ενεργών συσκευών είναι 1,8 δισεκατομμύρια συσκευές. Η ανάπτυξη ήταν ευρείας βάσης, με ρεκόρ όλων των εποχών σε κάθε κατηγορία προϊόντων και γεωγραφικό τμήμα (εκτός από το iPad). 19,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από υπηρεσίες και αρχεία σε κάθε γεωγραφικό τμήμα. Μικτό περιθώριο 43,8% λόγω της μόχλευσης όγκου και του ευνοϊκού μείγματος, εν μέρει αντισταθμίζεται από τις υψηλότερες δομές κόστους. 38,4% μικτό περιθώριο προϊόντος και 72,4% μικτό περιθώριο υπηρεσιών.

2:16 μ.μ.: Η τελευταία έρευνα δείχνει την ικανοποίηση των πελατών του iPhone στο 98%. Η Mac είδε μεγάλη ζήτηση για MacBook Pro. Η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων Mac προέρχεται από συσκευές που τροφοδοτούνται με M1. Αριθμός ρεκόρ αναβαθμιστών και τα τελευταία 6 τρίμηνα ήταν τα καλύτερα 6 τρίμηνα όλων των εποχών για Mac.

2:16 μ.μ.: Το iPad είδε «πολύ σημαντικούς» περιορισμούς προσφοράς, αν και η ζήτηση των πελατών ήταν πολύ ισχυρή σε όλα τα μοντέλα. Οι μισοί από τους πελάτες που αγόρασαν ένα iPad κατά τη διάρκεια του τριμήνου ήταν νέοι στο προϊόν.

2:17 μ.μ.: 14,7 δισεκατομμύρια δολάρια για Wearables, Σπίτι και Αξεσουάρ και αρχεία σε κάθε γεωγραφικό τμήμα. Το Apple Watch είδε τα 2/3 των νέων πελατών στο προϊόν.

14:17: Νέα ρεκόρ Υπηρεσιών, με θετική δυναμική σε πολλά μέτωπα. Ρεκόρ τριμήνου Δεκεμβρίου για το App Store.

2:18 μ.μ.: Αυξημένη δέσμευση πελατών με τις υπηρεσίες. Διψήφια αύξηση των λογαριασμών επί πληρωμή και έφθασε στο ιστορικό υψηλό, και οι συνδρομές επί πληρωμή έφθασαν τα 785 εκατομμύρια το τρίμηνο, αυξημένες κατά 165 εκατομμύρια τους τελευταίους 12 μήνες. Νέο περιεχόμενο ήρθε στα Apple TV+, Fitness+ και Apple Arcade.

2:19 μ.μ.: Τα Mac που τροφοδοτούνται με M1 είναι το προτιμώμενο μηχάνημα για εταιρικούς πελάτες. Το Shopify αναβαθμίζει ολόκληρο το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό του σε M1 Mac.

2:20 μ.μ.: Η Deloitte Consulting επεκτείνει το πρόγραμμα Mac Employee Choice, συμπεριλαμβανομένου του νέου MacBook Pro που λειτουργεί με M1.

2:21 μ.μ.: Θέση σε μετρητά: Ολοκληρώσαμε το τρίμηνο με 203 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και εμπορεύσιμους τίτλους. Συνολικό χρέος 123 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Καθαρά μετρητά 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να δημιουργούν ισχυρές ταμειακές ροές και 27 δισεκατομμύρια δολάρια επιστράφηκαν στους μετόχους. 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε μερίσματα και 14,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε αγορές ανοιχτής αγοράς 93 εκατομμυρίων μετοχών της Apple.

2:21 μ.μ.: Η ταχεία επαναγορά μετοχών 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ξεκίνησε τον Νοέμβριο, αποσύροντας 30 εκατομμύρια μετοχές.

2:23 μ.μ.: Η Apple δεν παρέχει ξανά καθοδήγηση για τα έσοδα, αλλά μοιράζεται ορισμένες πληροφορίες υποθέτοντας ότι ο COVID δεν αλλάζει πάρα πολύ. Η εταιρεία αναμένει ένα ρεκόρ εσόδων εταιρείας όλων των εποχών τον Μάρτιο παρά τους περιορισμούς στην προσφορά. Ο ρυθμός αύξησης των εσόδων θα επιβραδυνθεί από τον Δεκέμβριο, μετά την εκρηκτική ανάπτυξη του Μαρτίου 2021. Υπήρξε μια διαφορετική κυκλοφορία του iPhone πέρυσι. Το FX θα είναι αντίθετος άνεμος 3 μονάδων έναντι του τριμήνου Δεκεμβρίου. Επίδραση 2 μονάδων του FX το τρίμηνο Μαρτίου, ενώ είχε όφελος 1 μονάδας τον Δεκέμβριο.

2:24 μ.μ.: Ισχυρή διψήφια ανάπτυξη στις Υπηρεσίες, αλλά επιβραδύνθηκε από το τρίμηνο Δεκεμβρίου. Το υψηλότερο ποσοστό lockdown πέρυσι οδήγησε σε επιπλέον χρήση ψηφιακών υπηρεσιών. Το OpEx θα είναι μεταξύ 12,5 και 12,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο φορολογικός συντελεστής πρέπει να είναι περίπου 16%.

14:24: Το κάλεσμα ανοίγει σε ερωτήσεις αναλυτών.

2:25 μ.μ.: Ε: Τα περιθώρια σας ήταν εντυπωσιακά. Στο προϊόν, επωφελείται σαφώς από ένα δυνατό μείγμα. Πόσο βιώσιμες πιστεύετε ότι είναι αυτές οι τάσεις του μείγματος; Σκέφτεστε πώς αναμειγνύονται τα Pro και Pro Max σε σύγκριση με προηγούμενους κύκλους;

Όταν εξετάζετε το μικτό περιθώριο κέρδους στις Υπηρεσίες, πού βλέπετε τις τάσεις εντός των υπηρεσιών και πώς πρέπει να σκεφτούν οι επενδυτές αυτά τα περιθώρια;

2:26 μ.μ.: Α: Όσον αφορά τη μίξη, δεν σχολιάζουμε απευθείας τη μίξη, αλλά είδαμε μεγάλη ζήτηση σε όλη την οικογένεια του iPhone 13. Στην πραγματικότητα, είχαμε αρκετά από τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε διάφορες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων 5 στις ΗΠΑ και της Αυστραλίας, των κορυφαίων 4 στην Urban China, 3 από τα κορυφαία 4 στη Γαλλία και στη Γερμανία, 4 στα κορυφαία 6 στην Ιαπωνία. Με βάση τα εξωτερικά δεδομένα, φαίνεται να λέει ότι κερδίζουμε επίσης μερίδιο. Νιώθουμε πολύ καλά με την ορμή του iPhone.

Ήμασταν περιορισμένοι κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

2:28 μ.μ.: Από την πλευρά των υπηρεσιών, οι υπηρεσίες μας συνολικά αυξάνουν το συνολικό περιθώριο κέρδους της εταιρείας. Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών είναι πολύ ευρύ και περιλαμβάνει επιχειρήσεις με διαφορετικά προφίλ περιθωρίων. Λόγω της φύσης των επιχειρήσεων και επίσης του τρόπου με τον οποίο τις λογιστικεύουμε (καθαρά έναντι ακαθάριστων). Το ποσοστό μικτού περιθωρίου υπηρεσιών θα επηρεαστεί από τον ρυθμό ανάπτυξης των επιχειρήσεων εντός του χαρτοφυλακίου. Δεν καθοδηγούμε σε επίπεδο προϊόντων ή υπηρεσιών, αλλά η καθοδήγηση που παρείχαμε για το τρίμηνο Μαρτίου, 42,5-43,5, πολύ ισχυρή σε σύγκριση με την πρόσφατη ιστορία. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό.

2:29 μ.μ.: Ε: Σιμ εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για το iPhone και το iPad; Θα πρέπει να δούμε μια ανάκαμψη στο iPad όπως βλέπουμε μια επιβράδυνση των πωλήσεων του iPhone;

Α: Στο πρώτο τρίμηνο, το τρίμηνο του Δεκεμβρίου, είπαμε ότι θα είχαμε περιορισμούς. Για τον Μάρτιο, όπου θα έχουμε λιγότερους περιορισμούς από το τρίμηνο Δεκεμβρίου. Κοινότητα μεταξύ διαφορετικών προϊόντων, υπάρχει κάποια, αλλά γενικά η πρόκληση αφορά τους κόμβους παλαιού τύπου και αυτοί οι κόμβοι παλαιού τύπου είναι ανά προμηθευτή. Είναι πολύ περισσότερο επικεντρωμένο στον προμηθευτή παρά σε οτιδήποτε άλλο σε αντίθεση με εμάς πίσω από την κουρτίνα που βρίσκουμε ένα μέρος για να το παραλάβουμε. Υπάρχουν μερικά από αυτά, αλλά σε μεγάλο βαθμό τα πηγαίνουμε εκεί που είναι οι ελλείψεις.

2:30 μ.μ.: Ε: Κάποια καθοδήγηση για το iPad και πού πρέπει να πάει;

Α: Πολύ σημαντικός περιορισμός τον Δεκέμβριο, σε μεγάλο βαθμό στους κόμβους παλαιού τύπου. Ουσιαστικά όλο το πρόβλημα ήταν σε αυτόν τον τομέα. Συνολικά, δεν καθοδηγούμε τους περιορισμούς ανά επίπεδο προϊόντος, αλλά συνολικά βλέπουμε μια βελτίωση το τρίμηνο του Μαρτίου όσον αφορά τους περιορισμούς που μειώνονται έναντι του Δεκεμβρίου.

2:33 μ.μ.: Ε: Μπορείτε να μιλήσετε για επιχειρήσεις Mac; Αυξήθηκε περίπου κατά 50% από το ημερολόγιο του 2019, σχεδόν 11 δισεκατομμύρια δολάρια και εξακολουθεί να εργάζεται στη μετάβαση στο M1. Πού βλέπετε την ευκαιρία να κερδίσετε μερίδιο; Στοχεύστε τις αγορές για να αναπτυχθεί αυτό;

Α: Η Mac σημείωσε ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών στα 10,9 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 25%. Τα τελευταία 6 τρίμηνα ήταν τα 6 κορυφαία τρίμηνα εσόδων όλων των εποχών. Επιπλέον, πολύ καλά με αυτό, σημειώσαμε ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία-Περιοχή, και ρεκόρ τριμήνου Δεκεμβρίου στην Ευρύτερη Κίνα. Δεν περιορίζεται σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή στην οποία τα πάμε καλά. Είναι σχεδόν παντού. Η ανταπόκριση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ‌M1‌, και έχουμε ακόμη μεγαλύτερη ανταπόκριση με το MacBook Pro που κυκλοφόρησε κατά το πρώτο τρίμηνο. Οι αναβαθμιστές (αριθμός ρεκόρ τον Δεκέμβριο) αλλά και αγορές όπως η Κίνα, οι πωλήσεις 6/10 είναι νέοι άνθρωποι στο Mac. Αναβαθμιστές και διακόπτες. Ο πελάτης που καθόταν είναι εκτός γραφημάτων. Αυτό που βλέπω ως έχει, ένα προϊόν που θα είναι πολύ επιτυχημένο σε πολλές διαφορετικές αγορές, από την εκπαίδευση στην επιχείρηση έως τη δημιουργική, και σε όλες τις γεωγραφίες. Δεν περιοριζόμαστε.

2:34 μ.μ.: Ε: Οι υπηρεσίες ξεπέρασαν τις προσδοκίες. Ποιες τάσεις βλέπετε που οδηγούν στα επιπλέον έσοδα;

Α: Ήταν υπέροχο σε όλα τα μέτωπα, τα ρεκόρ του τριμήνου Δεκεμβρίου σε κάθε γεωγραφία. Εγγραφές για cloud, βίντεο, μουσική, πληρωμές, App Store. Καλύτερο από ό,τι περιμέναμε στην αρχή του τριμήνου. Η υπεραπόδοση διαδόθηκε σε όλο τον κόσμο και σε κατηγορίες υπηρεσιών. Η εγκατεστημένη βάση αυξάνεται, συνεχίζουμε να έχουμε περισσότερη δέσμευση από τους πελάτες στις υπηρεσίες μας. Οι συνδρομές επί πληρωμή είναι μια εκπληκτική ιστορία, 785 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή με 165 εκατομμύρια αυξήσεις τους τελευταίους 12 μήνες. Όλα αυτά τα πράγματα σε συνδυασμό τροφοδοτούν πραγματικά την επιχείρηση.

2:36 μ.μ.: Ε: Καθώς σχετίζεται με διαταραχές που έχετε δει από την πλευρά των εξαρτημάτων για την κατασκευή, σκέφτεστε ξανά τη στρατηγική της ευρύτερης αλυσίδας εφοδιασμού ή το αποτύπωμα παραγωγής στο πίσω μέρος των διαταραχών ή είστε ευχαριστημένοι με τη συνολική γεωγραφική έκθεση που βλέπετε στην εφοδιαστική αλυσίδα σήμερα;

Α: Εάν κάνετε ένα βήμα πίσω και δείτε πώς τα καταφέραμε, το μεγαλύτερο πρόβλημά μας με διαφορά ήταν η έλλειψη chip που είναι σε ολόκληρη τη βιομηχανία και σε αυτούς τους κόμβους παλαιού τύπου. Νομίζω ότι η αλυσίδα εφοδιασμού μας κάνει πραγματικά πολύ καλά λαμβάνοντας υπόψη τις ελλείψεις επειδή είναι μια ταχέως κινούμενη αλυσίδα εφοδιασμού, οι χρόνοι του κύκλου είναι πολύ σύντομοι, υπάρχει μικρή απόσταση μεταξύ ενός τσιπ που κατασκευάζεται και συσκευάζεται και ενός προϊόντος που βγαίνει από το εργοστάσιο. Δεν βλέπω ότι επιφέρει θεμελιώδη αλλαγή στην εφοδιαστική αλυσίδα.

2:37 μ.μ.: Ε: Πώς σκέφτεστε την ευκαιρία του μεταβόλου και τον ρόλο της APple σε αυτήν την αγορά;

Α: Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα. Είμαστε μια εταιρεία σε μια επιχείρηση καινοτομίας. Πάντα εξερευνούμε νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες και αυτός ο τομέας είναι πολύ ενδιαφέρον για εμάς. Έχουμε 14.000 εφαρμογές ARKit στο App Store, απίστευτες εμπειρίες AR για εκατομμύρια ανθρώπους σήμερα. Βλέπουμε πολλές δυνατότητες σε αυτόν τον χώρο και επενδύουμε ανάλογα.

2:39 μ.μ.: Ε: Έχετε ιδέα πόσα έσοδα είχαν απομείνει στο τραπέζι τον Δεκέμβριο και πώς θα ταρακουνηθούν τον Μάρτιο;

Α: Όσον αφορά τον Δεκέμβριο έως τον Μάρτιο, είναι δύσκολο να εκτιμηθεί με μεγάλη ακρίβεια, αλλά είπαμε ότι θα είναι περισσότερο από το τρίμηνο Σεπτεμβρίου για το τελευταίο τρίμηνο και ο Μάρτιος θα είναι μικρότερος από το τρίμηνο Δεκεμβρίου. Αυτή είναι η πολυφωνία που τοποθετήσαμε γύρω από αυτό. Ναι, εξακολουθεί να είναι πρόκληση, αλλά για εμάς, είμαστε περήφανοι που προσφέρουμε προϊόντα σε πελάτες που τα θέλουν πραγματικά και το κάνουν αυτό σε γρήγορη βάση και είναι απογοητευτικό που δεν μπορούμε να το κάνουμε πάντα με την ταχύτητα που θα θέλαμε. Ωστόσο, ο Μάρτιος είναι καλύτερος από τον Δεκέμβριο και υπάρχουν μερικά ενθαρρυντικά σημάδια εκεί. Δεν προβλέπουμε συνολικά λόγω του αριθμού των μεταβλητών που περιλαμβάνονται σε μια τέτοια πρόβλεψη.

2:41 μ.μ.: Ε: Ορατότητα γύρω από τον οδικό χάρτη του προϊόντος. 23 δισεκατομμύρια δολάρια σε Ε&Α το 2021, χωρίς να μας πείτε τον οδικό χάρτη, πώς σκέφτεστε πού να επικεντρώσουμε τους πόρους Ε&Α και πόσα πρέπει να σκεφτούμε να δαπανήσουμε για τις εξελίξεις των προϊόντων εκεί έξω σε σχέση με τις νέες προσφορές;

Α: Έχουμε λίγο διαφορετικό μοντέλο, προσπαθούμε να ανακοινώσουμε τα πράγματα όταν είναι έτοιμα ή σχεδόν έτοιμα

και προσπαθήστε να διατηρήσετε ένα στοιχείο έκπληξης. Ας ελπίσουμε ότι αυτό εξηγεί τον οδικό μας χάρτη και έχει αποδειχθεί επιτυχής για εμάς και οι άλλοι άνθρωποι μπορούν να το κάνουν διαφορετικά. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό. Όσον αφορά το να αποφασίσουμε πού θα επενδύσουμε, εξετάζουμε τομείς που βρίσκονται στη διασταύρωση υλικού, λογισμικού και υπηρεσιών. Πιστεύουμε ότι εκεί συμβαίνει πραγματικά η μαγεία και αναδεικνύει τα καλύτερα στην Apple. Υπάρχουν τομείς που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας και μπορείτε να πείτε με την πάροδο του χρόνου ότι έχουμε αυξήσει τις δαπάνες μας για Ε&Α ακόμη περισσότερο από ό,τι πριν. Υπάρχει αρκετή επένδυση σε πράγματα που δεν κυκλοφορούν στην αγορά αυτή τη στιγμή, όπως πάντα.

2:43 μ.μ.: Ε: Μπορούμε να έχουμε μια προοπτική για την Κίνα και το μακροοικονομικό κλίμα και πώς αυτό σχετίζεται με τις επιχειρήσεις. Ακούσαμε ανησυχίες ότι οι τρέχουσες πολιτικές μπορεί να προκάλεσαν παύση στο απόθεμα smartphone και οι τοπικοί πωλητές να έχουν ανέβει στην Κινεζική Πρωτοχρονιά. Sell-in vs sell-through σε αυτήν την αγορά;

Α: Μπορώ μόνο να σχολιάσω για εμάς, οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν 21% εκεί το τελευταίο τρίμηνο και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό. Θα μείνω μακριά και θα αφήσω άλλους ανθρώπους να είναι οι οικονομολόγοι και να κάνουν τους μακροοικονομικούς προσδιορισμούς, αλλά αυτό που βλέπουμε εκεί ήταν εξαιρετικά εντυπωσιακό με ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών και αριθμό ρεκόρ αναβαθμιστών και ισχυρή διψήφια αύξηση στους διακόπτες στο iPhone . Είχαμε τα 4 τηλέφωνα με τις καλύτερες πωλήσεις στην Urban China, υπάρχουν πολλά καλά και θα σας υπενθυμίσω ότι το iPhone ήταν περιορισμένο το τρίμηνο. Δεν είμαι σίγουρος πού έρχονται οι δηλώσεις σχετικά με το απόθεμα και δεν μπορώ να σχολιάσω πώς οι άλλοι έχουν περισσότερα ή όχι.

2:44 μ.μ.: Ε: Στην αλυσίδα εφοδιασμού τη διαχειρίζεστε πολύ καλά και τα μικτά περιθώρια έχουν αυξηθεί σχετικά καλά σε προϊόντα και υπηρεσίες. Μπορείτε να ρίξετε φως στο κόστος που αποδίδεται στην εφοδιαστική αλυσίδα που μπορεί να μειωθεί αργότερα;

Α: Βλέπουμε πληθωρισμό και συνυπολογίζεται στο μικτό περιθώριο κέρδους και στο OpEx που εξέτασε ο Luca. Τα logistics, όπως ανέφερα προηγουμένως, είναι πολύ αυξημένα όσον αφορά το κόστος μετακίνησης πραγμάτων. Ελπίζω ότι τουλάχιστον ένα μέρος αυτού είναι παροδικό, αλλά ο κόσμος έχει αλλάξει, οπότε θα δούμε.

2:46 μ.μ.: Ε: Στο Apple TV+, άλλοι παίκτες μίλησαν για επιβράδυνση της αύξησης των συνδρομητών καθώς προχωράμε στην πανδημία. Μπορείτε να μιλήσετε για αυτό;

Α: Δεν δίνουμε αριθμούς συνδρομητών για την Apple TV+‎, αυτό που κάνουμε είναι να δίνουμε έναν αριθμό συνδρομητή για τους αριθμούς συνδρομής που έχουμε. Τελειώσαμε στα 785 εκατομμύρια, απίστευτα ευχαριστημένοι με αυτό. Τεράστια ανάπτυξη από έτος σε έτος. Λογαριασμοί τόσο με την επωνυμία Apple όσο και τρίτους, όσον αφορά την πορεία μας, έχουμε τιμηθεί με 200 νίκες και 890 υποψηφιότητες, κάνοντας ακριβώς όπως θέλαμε δίνοντας στους αφηγητές ένα μέρος για να πουν πρωτότυπες ιστορίες και νιώθουμε πραγματικά καλά με το πού βρισκόμαστε ανταγωνιστικά και τη θέση του προϊόντος.

2:47 μ.μ.: Ε: Υπάρχουν τμήματα πελατών που δεν αξιοποιείτε αυτήν τη στιγμή;

Α: Αν βάλουμε στην άκρη οτιδήποτε στον οδικό μας χάρτη, δεν θα συζητούσαμε, νομίζω ότι η Apple Card έχει έναν υπέροχο διάδρομο μπροστά της. Βαθμολογήθηκε ως η νούμερο ένα πιστωτική κάρτα μεσαίου μεγέθους στον πελάτη από την JD Power. Γίνεται γρήγορα η κύρια πιστωτική κάρτα των ανθρώπων για πολλούς ανθρώπους. Η ανάπτυξη του Apple Pay ήταν εκπληκτική. Υπάρχουν ακόμα πολλά να γίνουν, και πολλά μετρητά στο περιβάλλον. Νομίζω ότι και τα δύο και ό,τι άλλο μπορούμε να κάνουμε έχουμε ένα μεγάλο μέλλον μπροστά μας.

2:49 μ.μ.: Ε: Εάν μπορείτε να μιλήσετε για το τρίμηνο Μαρτίου όσον αφορά την εποχικότητα και την απόδοση, λόγω της μεταγενέστερης κυκλοφορίας του τηλεφώνου, ορισμένα από αυτά ήρθαν στο τρίμηνο Μαρτίου, θα πρέπει να ερμηνεύσουμε, επειδή οι περιορισμοί προσφοράς μειώνονται κάπως σε το τρίμηνο, θα πρέπει να δούμε παρόμοιο τρίμηνο Μαρτίου να βελτιώνεται από την εποχιακή απόδοση;

Α: Μιλήσαμε για αυτό σε ετήσια βάση γιατί έτσι το βλέπουν οι περισσότεροι, αναμένουμε ρεκόρ για το τρίμηνο Μαρτίου, σταθερή ανάπτυξη σε ετήσια βάση. Εξακολουθούμε να αναμένουμε σημαντικούς περιορισμούς στην προσφορά, αλλά λιγότερο από αυτό που είδαμε τον Δεκέμβριο. Μπορείτε να κάνετε τα μαθηματικά γύρω από τη σειρά, αλλά με δεδομένο το πού βρισκόμαστε στο περιβάλλον, τη δύσκολη σύγκριση στο iPhone και στις Υπηρεσίες, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τον τρόπο που καθοδηγούμε και με τον τρόπο που πηγαίνει η επιχείρηση αυτή τη στιγμή.

2:51 μ.μ.: Ε: Κύκλος αναβάθμισης προϊόντος και 5G, μια χρονική στιγμή όπου η άποψη ορισμένων ότι το iPhone ήταν πρώην ανάπτυξη και αυτό έχει αποδειχθεί λανθασμένη. Το επίπεδο εμπιστοσύνης ότι το iPhone θα συνεχίσει να αυξάνεται στο μέλλον και οι δρόμοι για αυτήν την ανάπτυξη;

Α: Το iPhone έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της ζωής τόσων πολλών ανθρώπων, τώρα περισσότερο από ποτέ. Η ενεργή βάση εγκατάστασης συνεχίζει να αυξάνεται και βρίσκεται πλέον στο υψηλό όλων των εποχών. Τον Δεκέμβριο, όπως είχαμε αναφέρει, είχαμε ρεκόρ αναβαθμιστών και τα switchers αυξήθηκαν ισχυρά διψήφια, κάτι που μιλά για τη δύναμη του προϊόντος. Το 98% των πελατών κάθισε. Τα πάει καλά σε όλες τις γεωγραφίες. Μερικοί από τους γεωγραφικούς χώρους που παρακολουθούμε και πόσες μονάδες έχουμε στα γραφήματα μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Παρόλο που αυτή είναι η δεύτερη ανακοίνωση προϊόντος που περιλαμβάνει 5G, βρισκόμαστε ακόμα στα πρώτα βήματα του 5G. Αν κοιτάξετε τη βάση εγκατάστασης και πόσα άτομα χρησιμοποιούν 5G έναντι μη,

Δεν δημοσιεύουμε αυτούς τους αριθμούς, αλλά μπορείτε να κάνετε κάποια μαθηματικά και να τα υπολογίσετε. Έχουμε μια αισιόδοξη άποψη για το iPhone μακροπρόθεσμα.

2:54 μ.μ.: Ε: Σχέση μεταξύ της βάσης εγκατάστασης iOS και της επακόλουθης απόδοσης που βλέπετε σε υπηρεσίες ή συνδρομητές επί πληρωμή; Πώς βλέπετε την υπάρχουσα επιχείρηση παροχής υπηρεσιών όσον αφορά την ανάπτυξη που επιτυγχάνετε όσον αφορά τους πελάτες που είναι ήδη συνδρομητές έναντι καθαρών νέων συνδρομητών ή συνδρομητών πράσινου πεδίου;

Α: 785 εκατομμύρια συνδρομητές, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των προϊόντων που προσφέρονται και τους πελάτες που τους προσφέρονται επίσης, υπάρχει ακόμη πολύς χώρος για ανάπτυξη εκεί. Όπως το βλέπω, υπάρχει πολύ περισσότερο πράσινο γήπεδο μπροστά μας.

Όσον αφορά την αφοσίωση στις υπηρεσίες και τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε τους πελάτες, προφανώς είναι σημαντικό για εμάς οι πελάτες να ασχολούνται με τις πλατφόρμες υπηρεσιών μας και σε αυτές που έχουμε, γνωρίζουμε ότι όσο πιο αφοσιωμένοι είναι, τόσο πιο πιθανό είναι να παραμείνουν στην Apple για το μακροπρόθεσμα. Παρακολουθούμε όλες αυτές τις μετρήσεις και είναι πολύ σημαντικές για εμάς. Βελτιώνουμε την ποιότητα και την ποσότητα των προσφορών μας και έχουμε λανσάρει πολλές νέες υπηρεσίες. Ενδιαφερόμαστε επίσης για τους νέους πελάτες, και γι’ αυτό παρακολουθούμε τη βάση εγκατάστασης και πολλές άλλες μετρήσεις. Μας ενδιαφέρουν οι αναβαθμιστές και οι διακόπτες με προϊόντα, και είναι ένας συνδυασμός των δύο, μαζί και παρέχει ένα επίπεδο ανάπτυξης από την επιχείρηση υπηρεσιών. Έσοδα 72 δισεκατομμυρίων δολαρίων από υπηρεσίες, το μέγεθος μιας εταιρείας Fortune 50. Δεν θα μπορούσε να συμβεί χωρίς συνεισφορές τόσο από υπάρχοντες όσο και από νέους πελάτες.

2:56 μ.μ.: Ε: Το περιεχόμενο τείνει να είναι κοινωνικά υπεύθυνο και υγιές, είναι αυτός ένας περιορισμός για την Apple να αγοράζει στούντιο ή εκπομπές όταν εμφανίζονται ή ήταν οικονομικό;

Α: Δεν παίρνουμε οικονομικές αποφάσεις για το περιεχόμενο, προσπαθούμε να βρούμε εξαιρετικό περιεχόμενο που έχει λόγους ύπαρξης. Αγαπάμε τον Ted Lasso και τα άλλα σόου που έχουν λόγο ύπαρξης και έχουν ένα καλό μήνυμα και μπορεί να κάνουν τον κόσμο να νιώσει καλύτερα στο τέλος του. Δεν νομίζω ότι έχουμε περιορίσει το σύμπαν των πραγμάτων από τα οποία επιλέγουμε. Υπάρχουν πολλά να διαλέξετε από εκεί έξω, και νομίζω ότι κάνουμε πολύ καλή δουλειά όσο μιλάμε.

2:58 μ.μ.: Ε: Βλέπετε μια κατάσταση όπου η Apple παίζει πιο ενεργό ρόλο στην υγεία ή οι άνθρωποι απαιτούν να φορούν ένα ρολόι για κρίσιμη παρακολούθηση; Πώς σκέφτεστε για το Watch σε αυτό το πλαίσιο;

Α: Δεν περνούν μέρες χωρίς κάποιος να μου πει για ένα συναγερμό υγείας, είτε για καρδιαγγειακό, είτε πολλοί άνθρωποι μου είπαν ότι έπεσαν και έχασαν τις αισθήσεις τους και το ρολόι απάντησε για αυτούς στις επαφές έκτακτης ανάγκης και στο προσωπικό έκτακτης ανάγκης. Υπάρχουν πολλά που κάνουμε σήμερα, και η αίσθηση μου ήταν πάντα ότι υπάρχουν περισσότερα εδώ. Συνεχίζουμε να τραβάμε το κορδόνι και βλέπουμε πού μας βγάλει. Είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι με το πώς τα πάμε σε αυτόν τον τομέα. Είμαστε βασικά

αλλάζοντας τις ζωές των ανθρώπων και σε ορισμένες περιπτώσεις σώζοντας ζωές ανθρώπων, επομένως είναι ένας τομέας με μεγάλο ενδιαφέρον.

2:58 μ.μ.: Η κλήση ολοκληρώθηκε.

Dimigeo

Dimigeo

Σχετικά με τον συγγραφέα

Dimigeo ο συνήθης ύποπτος, Owner και διαχειριστής της σελίδας dimigeo.gr, αλλά και όλων των social που θα βρείς κάτω. Φανατικός με την εταιρία που μισούμε και αγαπάμε, αυτή με το δαγκωμένο μήλο. Ελα τωρα αλήθεια περίμενες να γράψω περιγραφή για εμένα...

Αφήστε ένα σχόλιο

You may also like

Apple Mac

Τα Mac ενδέχεται να έχουν “Λειτουργία υψηλής ισχύος”

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Με την τελευταία έκδοση beta του macOS Monterey για τους προγραμματιστές φαίνεται να υπάρχει μία Λειτουργία υψηλής ισχύος” που θα
Apple iPad News

Το OLED iPad Air 2022 δεν θα έχει οθόνη Samsung

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Η Apple έριξε άκυρο στην Samsung για την χρήση μιας οθόνης OLED, για ένα επερχόμενο iPad Air 10,9 ιντσών, σύμφωνα