Apple

Αυτό είναι το κέρδος δισεκατομμυρίων δολαρίων που έβγαλε η Apple το πρώτο τριμήνου 2023

Η Apple ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο του 2023, που αντιστοιχεί στο τέταρτο ημερολογιακό τρίμηνο του 2022.

Για το τρίμηνο, η Apple σημείωσε έσοδα 117,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά τριμηνιαία κέρδη 30,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 1,88 δολάρια ανά μειωμένη μετοχή, σε σύγκριση με έσοδα 123,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά τριμηνιαία κέρδη 34,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 2,10 δολάρια ανά απομειωμένη μετοχή, το προηγούμενο τρίμηνο .

Τα έσοδα της Apple μειώθηκαν κατά περίπου 5% από έτος σε έτος, μια πιο απότομη πτώση από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές, καθώς η Apple αντιμετώπιζε προβλήματα προμήθειας iPhone, αλλά τα οποία σημείωσαν επίσης πτώση σε Mac και wearables.

Το μικτό περιθώριο για το τρίμηνο ήταν 43,0 τοις εκατό, σε σύγκριση με 43,8 τοις εκατό το προηγούμενο τρίμηνο. Η Apple ανακοίνωσε επίσης τριμηνιαία πληρωμή μερίσματος 0,23 $ ανά μετοχή, καταβλητέο στις 16 Φεβρουαρίου σε μετόχους από τις 13 Φεβρουαρίου.

«Καθώς όλοι συνεχίζουμε να περιηγούμαστε σε ένα απαιτητικό περιβάλλον, είμαστε περήφανοι που έχουμε την καλύτερη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών μας από ποτέ, και όπως πάντα, παραμένουμε προσηλωμένοι σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα και πρωτοστατούμε με τις αξίες μας σε ό,τι κάνουμε», δήλωσε ο Tim Κουκ, Διευθύνων Σύμβουλος της Apple. «Κατά τη διάρκεια του τριμήνου του Δεκεμβρίου, πετύχαμε ένα σημαντικό ορόσημο και είμαστε ενθουσιασμένοι που αναφέρουμε ότι έχουμε τώρα περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές ως μέρος της αυξανόμενης εγκατεστημένης βάσης μας».

Όπως συμβαίνει για πάνω από δύο χρόνια τώρα, η Apple για άλλη μια φορά δεν εκδίδει οδηγίες για το τρέχον τρίμηνο που λήγει τον Μάρτιο.

Η Apple θα παρέχει ζωντανή μετάδοση της τηλεδιάσκεψης για τα οικονομικά αποτελέσματα του οικονομικού τριμήνου του 2023 ήταν στις 2:00 μ.μ. ώρα Αμερικής. και παρακάτω θα δείτε τα σημαντικότερα όσων υποθηκών στην τηλεδιάσκεψη.

 

 

Σύντομη ανακεφαλαίωση της κλήσης συνδιάσκεψης…

1:39 μ.μ.: Μετά την άνοδο σχεδόν 4% στις τακτικές συναλλαγές σήμερα, η μετοχή της Apple έχει εγκαταλείψει σχεδόν όλα αυτά τα κέρδη στις συναλλαγές εκτός ωραρίου μετά την κυκλοφορία των κερδών, προς το παρόν με πτώση περίπου 3,5%.

13:42: Μετά από τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα εσόδων από Υπηρεσίες της τάξης των 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Apple τελικά ξεπέρασε το όριο των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων με ρεκόρ όλων των εποχών 20,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η απόδοση του iPad ήταν επίσης ισχυρή με έσοδα σχεδόν 9,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να αντισταθμίσει τη μείωση των εσόδων του iPhone από 71,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε 65,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα από Mac σημείωσαν επίσης σημαντική μείωση από 10,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε 7,7 δισεκατομμύρια δολάρια καθώς η Apple δεν κυκλοφόρησε κανένα ενημερωμένο Mac κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

2:01 μ.μ.: Η κλήση ξεκινά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple Tim Cook και ο οικονομικός διευθυντής Luca Maestri είναι στην κλήση.

2:01 μ.μ.: Η Apple υπενθυμίζει ότι το τρίμηνο Δεκεμβρίου, όπως συμβαίνει μία φορά κάθε 6 χρόνια, έχει 14 εβδομάδες για να ευθυγραμμίσει το οικονομικό ημερολογιακό έτος της Apple με το πραγματικό ημερολογιακό έτος.

2:02 μ.μ.: Ο Tim Cook είναι ενεργοποιημένος για τις προετοιμασμένες παρατηρήσεις.

2:03 μ.μ.: Διαφημίζει ρεκόρ που έχουν σημειωθεί σε μια σειρά από γεωγραφικά τμήματα, σημειώνοντας ότι τα έσοδα μειώνονται κατά 5% από έτος σε έτος, αλλά είναι «απίστευτα σίγουρος» για την ομάδα του και τη δουλειά που κάνουν κάθε μέρα.

2:03 μ.μ.: Τρεις παράγοντες επηρέασαν την απόδοση των εσόδων: Οι αντίθετοι άνεμοι συναλλάγματος (FX) είχαν απίστευτο αντίκτυπο 800 μονάδων βάσης. Χωρίς αυτό, θα είχαν μεγαλώσει χρόνο με τον χρόνο.

2:04 μ.μ.: Οι μονάδες iPhone 14 Pro και Pro Max παρουσίασαν περιορισμούς λόγω των προβλημάτων που σχετίζονται με τον Covid στην Κίνα.

2:04 μ.μ.: “Η παραγωγή επέστρεψε τώρα εκεί που θέλουμε να είναι.”

2:04 μ.μ.: Ο τρίτος παράγοντας ήταν ένα προκλητικό μακροοικονομικό περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του πληθωρισμού, του πολέμου στην Ανατολική Ευρώπη και των μόνιμων επιπτώσεων της πανδημίας. “Όποιες συνθήκες κι αν αντιμετωπίζουμε, η προσέγγισή μας είναι πάντα η ίδια. Είμαστε στοχαστικοί και σκόπιμοι.”

2:05 μ.μ.: Τι είδαμε στις κατηγορίες προϊόντων μας… Το iPhone με πτώση 8% σε ετήσια βάση. Σε σταθερή νομισματική βάση, τα έσοδα ήταν σχεδόν σταθερά.

2:06 μ.μ.: Στο Mac, η σύγκριση είναι δύσκολη χάρη στην εξαιρετικά επιτυχημένη κυκλοφορία των M1 MacBook Pros το 2021, καθώς και FX και άλλους αντίθετους ανέμους.

2:06 μ.μ.: Παρουσίαση νέων μηχανών M2 τον Ιανουάριο.

2:07 μ.μ.: Τα έσοδα από το iPad αυξήθηκαν κατά 30%, εν μέρει λόγω των ευνοϊκών σε σύγκριση με το τρίμηνο του Δεκεμβρίου πριν από ένα έτος (εμπειρία περιορισμών εφοδιασμού το 2021). Η νέα σειρά έχει ευελιξία, το iPad Pro τροφοδοτείται από ‌M2‌ ή το νέο iPad 10ης γενιάς.

2:07 μ.μ.: Οι φορητές συσκευές, το σπίτι και τα αξεσουάρ σημείωσαν πτώση 8% σε ετήσια βάση, λόγω των αντίξοων ανέμων στο FX και ενός προκλητικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος.

2:09 μ.μ.: Τώρα διαφημίζει το Emergency SOS μέσω δορυφόρου. “Μια δυνατότητα που ελπίζουμε ότι οι χρήστες μας δεν θα χρειαστούν ποτέ”, αλλά λαμβάνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μιλούν για τον σωτήριο αντίκτυπο που είχαν αυτές οι νέες δυνατότητες.

2:10 μ.μ.: “Έχουμε επιτύχει ένα πραγματικά απίστευτο ορόσημο. Χάρη στη βαθιά δέσμευσή μας στην καινοτομία, την απίστευτη αφοσίωση των πελατών και την ικανοποίηση, έχουμε τώρα περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές στη βάση εγκατάστασής μας, διπλάσιο από αυτό που ήταν μόλις πριν από επτά χρόνια .”

2:10 μ.μ.: Διψήφια αύξηση εσόδων από τις συνδρομές στο κατάστημα εφαρμογών. Η Apple έχει περισσότερες από 935 εκατομμύρια συνδρομές επί πληρωμή.

2:11 μ.μ.: Ξεκίνησε μια ιστορική 10ετή συνεργασία με τη Major League Soccer. Πρόσβαση σε κάθε ζωντανό αγώνα κανονικής περιόδου του MLS, καθώς και πλέι οφ και Κύπελλο MLS, όλα χωρίς μπλακ άουτ. Το Apple TV+ προβάλλει ισχυρούς χαρακτήρες και συγκινητική αφήγηση.

2:11 μ.μ.: Η 3η σεζόν του Ted Lasso έρχεται αυτή την άνοιξη!

2:12 μ.μ.: Γιόρτασε τα 25 χρόνια του Apple Online Store και άνοιξε μερικά νέα καταστήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός στο Βανκούβερ και ενός άλλου στο Νιου Τζέρσεϊ.

2:14 μ.μ.: Παραμένουμε πάντα επικεντρωμένοι στις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις που έχουμε θέσει για το τέλος της δεκαετίας. Τα τελευταία μοντέλα Mac mini και MacBook Pro χρησιμοποιούν 100% ανακυκλωμένο αλουμίνιο στο περίβλημα και ανακυκλωμένα στοιχεία σπάνιων γαιών σε όλους τους μαγνήτες. Στο HomePod, χρησιμοποιώντας 100% ανακυκλωμένο χρυσό στην εκτύπωση πλακών κυκλωμάτων.

2:15 μ.μ.: Ο Κουκ είναι «πιο σίγουρος για το μέλλον της Apple» από ποτέ.

2:15 μ.μ.: Ο CFO Luca Maestri έρχεται για να συζητήσει τα αποτελέσματα με περισσότερες λεπτομέρειες.

2:16 μ.μ.: Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένου ενός πολύ δύσκολου συναλλαγματικού περιβάλλοντος που επηρέασε την απόδοση κατά σχεδόν 800 μονάδες βάσης. Αύξηση εσόδων σε σταθερή βάση νομίσματος στη συντριπτική πλειοψηφία των αγορών.

2:16 μ.μ.: Σημαντικές ελλείψεις εφοδιασμού για iPhone 14 Pro‌ και Pro Max τον Νοέμβριο και έως τον Δεκέμβριο. Αντισταθμίζεται από την επίδραση της 14ης εβδομάδας του τριμήνου.

2:16 μ.μ.: Τα έσοδα προϊόντων μειώθηκαν κατά 8% λόγω παραγόντων που αναφέρθηκαν. Η βάση εγκατάστασης των ενεργών συσκευών έγινε διψήφια και έθεσε ρεκόρ όλων των εποχών σε κάθε κατηγορία και γεωγραφικό τμήμα. Περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές.

2:17 μ.μ.: Εξαιρετικά ισχυρά επίπεδα ικανοποίησης και αφοσίωσης πελατών και μεγάλος αριθμός νέων χρηστών.

2:17 μ.μ.: Οι υπηρεσίες σημείωσαν ρεκόρ εσόδων όλων των εποχών, με αύξηση 6% από έτος σε έτος. 700bp αρνητικού FX. Ρεκόρ όλων των εποχών στην Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία Pac. Εγγραφές εσόδων για Cloud, Πληρωμές, Μουσική.

2:18 μ.μ.: Το OpEx ύψους 14,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ήταν σημαντικά χαμηλότερο από τις προβλέψεις, αυξήθηκε με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι στο παρελθόν, καθώς η εταιρεία έλαβε μέτρα για να ανταποκριθεί στο αρνητικό μακροοικονομικό περιβάλλον. Ισχυρή λειτουργική ταμειακή ροή 34 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

2:19 μ.μ.: Τα έσοδα του iPhone ήταν 65,8 δισεκατομμύρια δολάρια, παρά τους αντίθετους ανέμους και τους περιορισμούς προσφοράς FX και το δύσκολο περιβάλλον μακροεντολών. Ρεκόρ iPhone όλων των εποχών στον Καναδά, την Ιταλία και την Ισπανία. Ισχυρή ανάπτυξη σε πολλές αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένου του ρεκόρ όλων των εποχών για την Ινδία και το Βιετνάμ.

2:19 μ.μ.: Το υψηλό όλων των εποχών εγκατεστημένης βάσης iPhone σε όλα τα γεωγραφικά τμήματα. Διψήφια ανάπτυξη και αλλαγές ρεκόρ στην Ινδία και το Μεξικό.

2:20 μ.μ.: Τελευταία έρευνα καταναλωτών στις ΗΠΑ από την 451 Έρευνα με 98% ικανοποίηση για την οικογένεια iPhone 14.

2:20 μ.μ.: Οι πωλήσεις Mac μειώνονται, χάρη στην προκλητική σύγκριση με το περσινό νέο MacBook Pro. Μακρο περιβάλλον. Σημαντικοί αντίθετοι άνεμοι FX. Ωστόσο, η εγκατεστημένη βάση των ενεργών Mac έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών σε όλα τα γεωγραφικά τμήματα.

2:20 μ.μ.: Το 96% των πελατών κάθισε σε Mac σύμφωνα με την 451 Research.

2:21 μ.μ.: Τα έσοδα από το iPad αυξήθηκαν κατά 30% σε ετήσια βάση, λόγω των περιορισμών το 2021 έναντι του 2022 με άφθονη προσφορά, νέο iPad Pro που τροφοδοτείται από τσιπ M2. Η βάση εγκατάστασης του iPad έφτασε στο ιστορικό υψηλό όλων των εποχών. Υψηλός αριθμός νέων πελατών. Περισσότεροι από τους μισούς νέους πελάτες του iPad ήταν νέοι στο προϊόν.

2:22 μ.μ.: Τα Wearables/Σπίτι/Αξεσουάρ ήταν 13,5 δισ. $, μειωμένα κατά 8% σε ετήσια βάση. Οι αντίθετοι άνεμοι FX και το απαιτητικό περιβάλλον μακροεντολών, αλλά η βάση εγκατάστασης σημείωσαν νέο ρεκόρ όλων των εποχών, χάρη στον μεγαλύτερο αριθμό νέων πελατών σε ένα smartwatch που έγινε ποτέ το τρίμηνο.

2:23 μ.μ.: Καταγραφή Υπηρεσιών και στις περισσότερες προσφορές υπηρεσιών. Οι αντίθετοι άνεμοι FX και macro επηρέασαν τα παιχνίδια για κινητά και την ψηφιακή διαφήμιση. Συνεχίστε να παρατηρείτε πολλές τάσεις που αντικατοπτρίζουν τη δύναμη του οικοσυστήματος μας. Η αυξημένη δέσμευση πελατών με τις υπηρεσίες, τόσο τους λογαριασμούς συναλλαγών όσο και τους λογαριασμούς επί πληρωμή αυξήθηκε διψήφια, σημειώνοντας νέα ρεκόρ όλων των εποχών. Οι συνδρομητές επί πληρωμή αυξήθηκαν καλά, με περισσότερους από 935 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή σε όλες τις υπηρεσίες στην πλατφόρμα, αυξημένοι κατά 150 εκατομμύρια τους τελευταίους 12 μήνες. Σχεδόν 4 φορές από ό,τι είχαμε πριν από 5 χρόνια.

2:23 μ.μ.: Η προσέγγιση χρηστών και η ποιότητα συνεχίζουν να βελτιώνονται, το Apple Pay είναι διαθέσιμο σε εκατομμύρια εμπόρους σε 70 χώρες και περιοχές, ρεκόρ αγορών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. 2 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη βάση για μελλοντική επέκταση του οικοσυστήματος. Συνεχίζει να αναπτύσσεται ακόμη και σε δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες.

2:24 μ.μ.: Η ανάπτυξη προέρχεται από κάθε μεγάλη κατηγορία προϊόντων και γεωγραφικό τμήμα, με ισχυρή ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές.

2:24 μ.μ.: Επιχείρηση, με συνεχή υιοθέτηση υπηρεσιών για επιχειρήσεις.

2:25 μ.μ.: Ταμειακή θέση, επιστροφή 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων στους μετόχους. 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε μερίσματα και 19 δισεκατομμύρια δολάρια μέσω επαναγορών ανοιχτής αγοράς 133 εκατομμυρίων μετοχών της AAPL. 165 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και τίτλους, με συνολικό χρέος 111 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Καθαρά μετρητά 54 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του τριμήνου.

2:26 μ.μ.: Ανυπομονώντας για τον Μάρτιο, η Apple δεν παρέχει καθοδήγηση για τα έσοδα, αλλά μοιράζεται κατευθυντήριες πληροφορίες με βάση την υπόθεση ότι οι μακροοικονομικές προοπτικές και ο αντίκτυπος του COVID δεν επιδεινώνονται από τα τρέχοντα έργα. Το τρίμηνο Μαρτίου θα είναι παρόμοιο με το τρίμηνο Δεκεμβρίου. Η επιτάχυνση των υποκείμενων επιχειρηματικών επιδόσεων τον Δεκέμβριο επωφελήθηκε από μια επιπλέον εβδομάδα. Το FX θα είναι αντίθετο και αναμένεται ετήσιος αντίκτυπος 5%. Οι υπηρεσίες θα αυξάνονται κάθε χρόνο, αλλά θα αντιμετωπίζουν μακροοικονομικές αντιξοότητες στις ψηφιακές διαφημίσεις και στα παιχνίδια για κινητά.

2:27 μ.μ.: Mac και ‌iPad‌ μειώνονται διψήφια ετησίως λόγω των δύσκολων συγκρίσεων και των αντίθετων μακροεντολών. Η GM θα είναι μεταξύ 43,5 και 44,5%, OpEx μεταξύ 13,7 και 13,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, φορολογικός συντελεστής περίπου 16%. Μέρισμα μετρητών 0,23 $/μετοχή.

2:27 μ.μ.: Το κάλεσμα ανοίγει σε ερωτήσεις αναλυτών.

2:30 μ.μ.: Ε: Μιλήσαμε για την επιστροφή της αλυσίδας εφοδιασμού στο κανονικό, εξακολουθούμε να βλέπουμε διακοπές σε προϊόντα τεχνολογίας σε επιχειρήσεις ή καταναλωτές. Τι πρέπει να κάνετε για να απομονώσετε την επιχείρησή σας από αυτές τις επεισοδιακές διαταραχές και πώς αυτό επηρεάζει το περιθώριο κέρδους και τον ισολογισμό;

Α: Από την άποψη της προσφοράς, είδαμε διακοπή από τις αρχές Νοεμβρίου έως το μεγαλύτερο μέρος του Δεκεμβρίου, και από την άποψη της εφοδιαστικής αλυσίδας, βρισκόμαστε τώρα σε ένα σημείο όπου η παραγωγή είναι αυτό που χρειαζόμαστε. Το πρόβλημα είναι πίσω μας, αλλά όσον αφορά τη συνέχεια και την αλυσίδα εφοδιασμού, κατασκευάζουμε τα προϊόντα μας παντού. Υπάρχουν εξαρτήματα που προέρχονται από πολλά μέρη του κόσμου και τελική συναρμολόγηση από 3 χώρες μόνο σε iPhone. Συνεχίστε να το βελτιστοποιείτε με την πάροδο του χρόνου και να το αλλάζετε για να συνεχίσετε να βελτιώνεστε, αλλά νομίζω ότι όταν κάνετε σμίκρυνση και δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας από αυτό, τα τελευταία τρία χρόνια ήταν μια αρκετά δύσκολη περίοδος μεταξύ των ελλείψεων COVID και πυριτίου και άλλα παρόμοια. Είχαμε μια ανθεκτική αλυσίδα εφοδιασμού συνολικά.

Όσον αφορά την προσφορά για αυτό το τρίμηνο, νομίζω ότι έχουμε αξιοπρεπή προσφορά στα περισσότερα προϊόντα για το τρίμηνο αυτή τη στιγμή.

2:32 μ.μ.: Ε: Ψάξτε σε σχόλια σχετικά με τα μεικτά περιθώρια, ειδικά η καθοδήγηση 43,5-44,5 είναι αρκετά ισχυρή. Τι σε βοηθάει εκεί έξω; Πώς πρέπει να σκεφτόμαστε για το νόμισμα και τους αντισταθμιστικούς πόρους με το μέλλον;

Α: Είχαμε καλό περιθώριο για το τρίμηνο Δεκεμβρίου, 43%, τον Δεκέμβριο έχουμε όφελος μόχλευσης χάρη στην εποχικότητα, αλλά ευνοϊκό μείγμα σε όλα τα επίπεδα. Το FX είναι ένα θέμα αυτή τη στιγμή. Τον Δεκέμβριο, διαδοχικά 110bp αρνητικά και ετησίως 300bp, επομένως το FX έχει αλλάξει πολύ τους τελευταίους 12 μήνες. Για τον Μάρτιο, βλέπουμε επέκταση περιθωρίου, 43,5-44,5, που κάνει πολλή δουλειά γύρω από το κόστος. Το Mix θα συνεχίσει να βοηθάει, τόσο εντός κατηγοριών όσο και σε Υπηρεσίες, καθώς απομακρυνόμαστε από την περίοδο των διακοπών, αλλά δουλεύοντας πολύ στη δομή του κόστους. Το FX εξακολουθεί να είναι αρνητικό, περίπου 50 bp διαδοχικά, αλλά μετριάζει τις τελευταίες δύο εβδομάδες το δολάριο έχει αποδυναμωθεί λίγο, ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν, αλλά προς το παρόν είμαστε σε καλή θέση στα περιθώρια.

2:34 μ.μ.: Ε: Μπορείτε να μιλήσετε για την Κίνα; Αυτό που βλέπετε, προβλήματα με την παραγωγή, αλλά εννοώ από την πλευρά της ζήτησης. Στο κινεζικό νέο έτος και στην επαναλειτουργία, βλέπετε τον Κινέζο καταναλωτή να επιστρέφει και τι αγοράζει;

Α: Μειώθηκε κατά 7% το περασμένο τρίμηνο, αλλά αυξήθηκε σε σταθερή βάση νομίσματος και παρά τους σημαντικούς περιορισμούς προσφοράς. Προφανώς οι περιορισμοί του Covid σε ολόκληρη την Κίνα που συνέβησαν σε διαφορετικά μέρη επηρέασαν επίσης τη ζήτηση κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Κοιτάξτε το άνοιγμα που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο, είδαμε μια αξιοσημείωτη αλλαγή στην κίνηση στα καταστήματά μας σε σύγκριση με τον Νοέμβριο και ακολούθησε και στη ζήτηση.

Δεν θέλω να μπω στον Ιανουάριο, ο Jan περιλαμβάνεται στο χρώμα που έδωσε ο Luca νωρίτερα, αλλά είδαμε μια αξιοσημείωτη αλλαγή από τον Δεκέμβριο σε σύγκριση με τον Νοέμβριο.

2:35 μ.μ.: Ε: Αυτός ο βασικός αριθμός των 2 δισεκατομμυρίων εγκατεστημένων συσκευών, αύξηση 200 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως, υποδηλώνει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε νέες συσκευές από τότε που παρέχετε σημεία δεδομένων. Μπορείτε να παρέχετε βάση εγκατάστασης για το iPhone; Βλέπετε κάτι σε νέα κοόρτη χρηστών που μπορεί να μοιάζει ή διαφορετικό με προηγούμενες κοόρτες;

Α: Η βάση εγκατάστασης είναι πλέον πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές και έχουμε καταγράψει ρεκόρ σε κάθε γεωγραφικό τμήμα και κατηγορία προϊόντος, επομένως ευρεία αλλαγή. Για να διορθώσουμε ένα πράγμα, αυξάνεται κατά 150 εκατομμύρια χρόνο με το χρόνο. Η τελευταία έκθεση που είπαμε ήταν 1,85 δις. Πάνω από 150 για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι. Ισχυρός διψήφιος αριθμός σε αρκετές αναδυόμενες αγορές, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Η Ινδία και η Βραζιλία ως δύο παραδείγματα. Πολύ δυνατό και προφανώς είναι καλό για το μέλλον.

2:38 μ.μ.: Ε: Το τρίμηνο του Δεκεμβρίου επηρεάστηκε από προκλήσεις παραγωγής, μπορείτε να αποσυσκευάσετε πού βρίσκονται σήμερα τα επίπεδα καναλιών σε όλο το iPhone και ποια δεδομένα σας λένε για την αναβολή της ζήτησης iPhone έναντι της καταστροφής και την προώθηση αναβαθμίσεων αργότερα του έτους έναντι Μάρτιος.

Α: Απόθεμα καναλιών στο iPhone, προφανώς τελειώσαμε το τρίμηνο του Δεκεμβρίου κάτω από το εύρος του στόχου μας, δεδομένων των προκλήσεων εφοδιασμού στο iPhone 14 Pro και το iPhone 14 Pro Max. Λάβετε υπόψη ότι πριν από ένα χρόνο, βγήκαμε από τον Δεκέμβριο κάτω από το εύρος αποθέματος που είχαμε στόχο λόγω των προκλήσεων εφοδιασμού το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά όχι το ίδιο πρόβλημα, απλώς ως ένα σημείο. Αυτό ελπίζω να σας δώσει κάποια γεύση.

Τον Ιανουάριο, συμπεριλάβαμε στο χρώμα μας, το οποίο είναι δύσκολο να εκτιμηθεί η ανάκτηση, επειδή πρέπει να γνωρίζετε τι θα είχε συμβεί και πόσα άτομα αγόρασαν και χρειάζεται λίγος χρόνος για να λάβετε αυτές τις αναφορές κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Κάναμε την καλύτερη εικασία για αυτό, όσον αφορά το μέγεθος του περιορισμού στο 1ο τρίμηνο, αυτό που υπολογίζουμε (όχι με ακρίβεια), πιστεύουμε ότι το iPhone θα είχε αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια του τριμήνου αν δεν υπήρχαν οι ελλείψεις εφοδιασμού.

2:39 μ.μ.: Ε: Μιλήστε περισσότερο για καθοδήγηση; Τι περιλαμβάνει αυτό την τιμολόγηση των εξαρτημάτων;

Α: Αποτυπώστε κάθε κομμάτι της δομής του κόστους και τα στοιχεία αποτελούν μέρος αυτού. Το διαδοχικό αρνητικό στο FX είναι 50bp, έναντι ενός έτους πριν είναι 270bp, με το δολάριο ΗΠΑ να κινείται πολύ τους τελευταίους 12 μήνες. Ανάγκη να βρεθούν μετατοπίσεις και περισσότερα για αρνητικά FX προκειμένου να παρέχουμε αυτού του είδους την καθοδήγηση και τα στοιχεία είναι ένα μεγάλο μέρος αυτού.

2:40 μ.μ.: Ε: Πώς πιστεύετε για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης ιδιαίτερα στις υπηρεσίες. Επεκτείνετε τη δημιουργία εσόδων στη βάση, πώς την εφαρμόζετε στρατηγικά;

Α: Είναι απίστευτο όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να εμπλουτίσει τη ζωή των πελατών και μην κοιτάξετε περισσότερο από μερικά από τα πράγματα που ανακοινώσαμε το φθινόπωρο με την ανίχνευση σύγκρουσης και την ανίχνευση πτώσης ή την αναχώρηση με ΗΚΓ. Αυτά τα πράγματα έχουν σώσει ζωές ανθρώπων. Τεράστιες δυνατότητες να επηρεάσουν ό,τι κάνουμε. Η οριζόντια τεχνολογία δεν είναι κάθετη, επομένως θα επηρεάσει κάθε προϊόν και υπηρεσία που διαθέτουμε.

2:42 μ.μ.: Ε: Το iPhone θα είχε αυξηθεί πριν από την παραγωγή, είναι δύσκολο να δούμε τι συμβαίνει αυτή τη φορά, αλλά ιστορικά με τα ζητήματα παραγωγής, ποια ήταν συνήθως η συμπεριφορά των καταναλωτών; Πηγαίνουν σε χαμηλότερο μοντέλο ή αναβάλλουν, από μια ιστορική παραγωγή;

Α: Είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί ότι είναι η πραγματική απάντηση, γιατί χρειάζεστε πολλά δεδομένα και μόνο εκ των υστέρων έχετε μια πιο λογική άποψη γι’ αυτό. Βάλαμε τις καλύτερες απόψεις μας στο χρώμα που έδωσε ο Luca. Κάπως έτσι θα έλεγα.

2:44 μ.μ.: Ε: Σκεφτείτε τις υπηρεσίες στο μέλλον, πραγματικά καλή ανάπτυξη τα τελευταία αρκετά χρόνια. Τι πιστεύετε ότι οδηγεί στην ανάπτυξη της επέκτασης της βάσης εγκατάστασης έναντι του ARPU στο μέλλον;

Α: Πολλά πράγματα, το πρώτο βήμα είναι πάντα η βάση εγκατάστασης. Είναι η κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη των υπηρεσιών. Η καλή ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές και η γρηγορότερη ανάπτυξη, μας δίνει μια μεγαλύτερη ομάδα πελατών με δυνατότητα διεύθυνσης. Βλέποντας ότι το επίπεδο δέσμευσης ήδη στο οικοσύστημά μας συνεχίζει να αυξάνεται. Τόσο οι λογαριασμοί συναλλαγών όσο και οι λογαριασμοί επί πληρωμή έγιναν διψήφιοι, οπότε αυτό είναι πολύ καλό για το μέλλον. Πολλοί λογαριασμοί συναλλαγών που μετακινούνται σε λογαριασμούς επί πληρωμή με την πάροδο του χρόνου. Μια άλλη πτυχή είναι να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμβέλεια και την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Το παράδειγμα της Apple Pay, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα, που ξεκίνησε στις ΗΠΑ, μεταφέρθηκε σε 70 αγορές, εκατομμύρια έμποροι, υπηρεσίες πληρωμών έθεσαν νέα υψηλά για εμάς. Όπως είδατε για εμάς τα τελευταία χρόνια, εγκαινιάζουμε νέες υπηρεσίες με την πάροδο του χρόνου.

Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και όταν εξετάζουμε τη συμπεριφορά της βάσης εγκατάστασής μας πιστεύουμε ότι είναι πολλά υποσχόμενη για τις υπηρεσίες μας.

2:46 μ.μ.: Ε: Ερώτηση για τις αναδυόμενες αγορές, πολλά βήματα στην Ινδία. Θέλατε να κατανοήσετε το μερίδιο στην Κίνα και την Ινδία και ποιο θα ήταν το φιλόδοξο αλλά εφικτό μερίδιο σε αυτές τις περιοχές;

Α: Σημείωσε τριμηνιαίο ρεκόρ εσόδων στην Ινδία και αυξήθηκε ισχυρά διψήφια από έτος σε έτος. Νιώστε πολύ καλά για το πώς αποδώσαμε και αυτό παρά τους αντίθετους ανέμους. Η Ινδία είναι μια εξαιρετικά συναρπαστική αγορά για εμάς και είναι μια σημαντική εστίαση. Φέραμε το ηλεκτρονικό κατάστημα εκεί το 2020, σύντομα θα φέρουμε εκεί το Apple Retail και δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αγορά. Πολλά έγιναν από τη χρηματοδότηση και τις συναλλαγές για να γίνουν τα προϊόντα πιο προσιτά και να δοθούν στους ανθρώπους περισσότερες επιλογές για αγορά. Πολλά συμβαίνουν εκεί, ουσιαστικά παίρνουμε αυτά που μάθαμε στην Κίνα πριν από χρόνια και τον τρόπο με τον οποίο κλιμακώσαμε την Κίνα και τα φέρνουμε στην πράξη και δεν έχω τα ακριβή μερίδια αγοράς μπροστά μου, αλλά θα το δείτε από Από την άποψη της μετοχής, αναπτυχθήκαμε σε όλο τον κόσμο το τελευταίο τρίμηνο στο iPhone παρά τις προκλήσεις από την πλευρά της προσφοράς. Δεν περίμενα να έχω διαφορά σε αυτές τις δύο αγορές.

2:47 μ.μ.: Ε: Θεωρητική ερώτηση για την τιμολόγηση. Κατασκευή στις ΗΠΑ και σε άλλες περιοχές που μπορεί να είναι πιο ακριβές από εκεί που κατασκευάζετε τώρα, έχετε μελετήσει την ελαστικότητα της ζήτησης σε σχέση με τις μικρές αυξήσεις τιμών των προϊόντων;

Α: Έχουμε εμπειρία σε αυτό, αλλά δεν θα έβγαζα απαραίτητα το ίδιο συμπέρασμα όσον αφορά το κόστος του προϊόντος. Δεν ξέρουμε ποιος θα είναι ο αντίκτυπος σε αυτό το σημείο, είμαστε όλοι από την άποψη ότι είμαστε ο μεγαλύτερος πελάτης για την TSMC στην Αριζόνα και είμαστε πολύ περήφανοι που συμμετέχουμε σε αυτό. Αυτό θα έλεγα για αυτό.

2:50 μ.μ.: Ε: Πώς συγκρίνουμε αυτόν τον κύκλο για iPhone για Pro έναντι μη Pro τα τελευταία χρόνια; Είναι βιώσιμη η μετάβαση σε υψηλότερο ASP ή αντιστρέφεται σε αυστηρότερο περιβάλλον δαπανών;

Α: Το 14 Pro και το 14 Pro Max τα πήγαν εξαιρετικά καλά μέχρι το σημείο όπου είχαμε έλλειψη προσφοράς και δεν μπορούσαμε να καλύψουμε το σύνολο της ζήτησης. Είναι σίγουρα ένας δυνατός κύκλος Pro. Νομίζω ότι υπάρχουν διάφοροι λόγοι, αλλά ο σημαντικός είναι το προϊόν. Η καινοτομία είναι το προϊόν και μιλούν από μόνα τους και αισθανόμαστε πολύ καλά για το προϊόν που ανακοινώσαμε τον Σεπτέμβριο και είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε σε ένα σημείο που ανταποκρίνουμε τη ζήτηση.

Ε: Είναι η μετάβαση σε υψηλότερο ASP, είναι βιώσιμη σε αυτό το σκληρό μακροοικονομικό περιβάλλον;

Α: Δεν θα ήθελα να προβλέπω, αλλά θα έλεγα ότι το smartphone, για εμάς το iPhone, έχει γίνει τόσο ενσωματωμένο στη ζωή των ανθρώπων, περιέχει τις επαφές τους και πληροφορίες για την υγεία τους, τραπεζικές πληροφορίες και έξυπνο σπίτι και τόσα πολλά διαφορετικά μέρη του οι ζωές τους. Όχημα πληρωμής για πολλά άτομα. Νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να τεντώσουν πραγματικά για να πάρουν το καλύτερο που μπορούν να αντέξουν οικονομικά σε αυτήν την κατηγορία.

2:51 μ.μ.: Ε: Δίνοντας έμφαση στην εστίαση και τη σημασία της βάσης εγκατάστασης, σκεφτείτε την αύξηση της βάσης εγκαταστάσεων από 1 σε 2 δισεκατομμύρια, πώς πρέπει να σκεφτόμαστε τη διείσδυση των υπηρεσιών και την πληρωμή των πελατών για υπηρεσίες σε αυτό το χρονικό διάστημα; Πόσο γρήγορα αυξάνεται σε σχέση με τη βάση εγκατάστασης;

Α: Αυτό το παρακολουθούμε, πολύ σημαντικό για εμάς. Τα τελευταία 7 χρόνια, καθώς διπλασιάσαμε τη βάση εγκατάστασης, έχουμε δει μια αυξανόμενη δέσμευση των πελατών μας σε αυτήν την πλατφόρμα. Αυτό συμβαίνει όταν οι πελάτες πραγματοποιούν συναλλαγές στην πλατφόρμα και στη συνέχεια μετακινούνται σε λογαριασμούς επί πληρωμή, αρχίζοντας να πληρώνουν για ορισμένες από τις υπηρεσίες. Αυτό το ποσοστό των πληρωμένων λογαριασμών τείνει να αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου. Το βλέπουμε σε ανεπτυγμένες και αναδυόμενες αγορές. Διευκολύναμε τους πελάτες μας να αφοσιωθούν στην πλατφόρμα, έχουμε πολλαπλούς τρόπους πληρωμής σε πολλές χώρες και διευκολύναμε την εξερεύνηση για περισσότερες υπηρεσίες, προσθέσαμε πολλές υπηρεσίες στην πλατφόρμα τα τελευταία 7 χρόνια. Μεγαλύτερη αφοσίωση σημαίνει υψηλότερο ποσοστό πληρωμένων λογαριασμών, με την πάροδο του χρόνου.

2:54 μ.μ.: Ε: Αναφέρατε νωρίτερα στην κλήση για την Ινδία. Μπαίνουμε τώρα σε μια κατάσταση με περισσότερες ευκαιρίες εξόδου από τον COVID, η Ινδία αναπτύσσει μεταδόσεις υψηλότερης ταχύτητας και υποεκπροσωπείτε εκεί. Η διαφοροποίηση του λειτουργικού κινδύνου που δεν είναι συγκεκριμένος για μια χώρα, το άνοιγμα καταστημάτων, είναι πιο έτοιμο για ευκαιρίες τώρα από ποτέ;

Α: Πραγματικά τα πήγαμε αρκετά καλά μέσω του Covid στην Ινδία και είμαι πιο θετικός τώρα που ελπίζουμε ότι βρισκόμαστε στην άλλη πλευρά του. Γι’ αυτό επενδύουμε εκεί με το λιανικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Βάζοντας ένα σημαντικό ποσό ενέργειας εκεί, είμαι πολύ ανοδικός για την Ινδία.

2:55 μ.μ.: Ε: Εξυπηρέτηση συνολικά ήταν καλύτερα από το αναμενόμενο. Τι σας εξέπληξε με τα θετικά αποτελέσματα των υπηρεσιών;

Α: Κυρίως το επίπεδο αφοσίωσης που είδαμε, το οποίο αντικατοπτρίζεται στις πληρωμένες συνδρομές. Είδα πολύ καλά αποτελέσματα στις υπηρεσίες cloud, τις υπηρεσίες πληρωμών, η μουσική ήταν πολύ δυνατή. Είχαμε μια σειρά από κατηγορίες που σημείωσαν νέα ρεκόρ όλων των εποχών και τα πήγαμε λίγο καλύτερα από ό,τι περιμέναμε στην αρχή του τριμήνου. Ο Tim το ανέφερε κατά τις προετοιμασμένες παρατηρήσεις του, όταν το κοιτάξετε σε σταθερό νόμισμα, αυξήσαμε τις Υπηρεσίες σε διψήφιο αριθμό και αυτό ήταν πάνω από την αύξηση 24% πριν από ένα χρόνο. Διατηρούμενη ανάπτυξη που βλέπουμε.

2:56 μ.μ.: Ε: Αναφέρατε πώς είχε αντίκτυπο η μακροεντολή, όταν κοιτάζετε προϊόντα και υπηρεσίες υλικού, πού βλέπετε τη μεγαλύτερη και τη μικρότερη επίδραση από την εξομάλυνση της μακροεντολής;

Α: Κάποιος αντίκτυπος σε προϊόντα και υπηρεσίες, πιθανώς αυτά στα οποία είδαμε τη μεγαλύτερη επίδραση ήταν τα Mac και τα Wearables, μπορείτε να το δείτε σε αυτούς τους αριθμούς. Μάλλον το λιγότερο ήταν το iPhone.

2:57 μ.μ.: Ε: Η βιομηχανία υπολογιστών αναμένει πτώση στις αποστολές, πώς ταιριάζει το Mac στο σύνολό του και υπάρχει χρώμα;

Α: Ο κλάδος αμφισβητείται όπως λέτε. Η βιομηχανία συρρικνώνεται, δεν θέλω να προβλέψω τη χρονιά. Έχουμε μια λογικού μεγέθους, μεγάλη αγορά. Έχουμε χαμηλό μερίδιο και έχουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με την Apple Silicon, επομένως στρατηγικά είμαστε καλά τοποθετημένοι στην αγορά, αν και πιστεύω ότι θα είναι λίγο δύσκολο βραχυπρόθεσμα.

2:58 μ.μ.: Η κλήση τελειώνει.

Dimigeo

Dimigeo

Σχετικά με τον συγγραφέα

Dimigeo ο συνήθης ύποπτος, Owner και διαχειριστής της σελίδας dimigeo.gr, αλλά και όλων των social που θα βρείς κάτω. Φανατικός με την εταιρία που μισούμε και αγαπάμε, αυτή με το δαγκωμένο μήλο. Ελα τωρα αλήθεια περίμενες να γράψω περιγραφή για εμένα...

Αφήστε ένα σχόλιο

You may also like

Apple Mac

Τα Mac ενδέχεται να έχουν “Λειτουργία υψηλής ισχύος”

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Με την τελευταία έκδοση beta του macOS Monterey για τους προγραμματιστές φαίνεται να υπάρχει μία Λειτουργία υψηλής ισχύος” που θα
Apple iPad News

Το OLED iPad Air 2022 δεν θα έχει οθόνη Samsung

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Η Apple έριξε άκυρο στην Samsung για την χρήση μιας οθόνης OLED, για ένα επερχόμενο iPad Air 10,9 ιντσών, σύμφωνα