News

Η Apple καλείται να δώσει 11 εκατομμύρια δολάρια στην Ιταλία για την απασχόληση “επιθετικών μεθόδων” στην εμπορική χρήση ιδιωτικών δεδομένων

Η Apple και η Google επιβλήθηκαν σήμερα σε περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ (11 εκατομμύρια δολάρια) από την αρχή ανταγωνισμού της Ιταλίας για τη δήλωση χρήσης των δεδομένων χρηστών για εμπορικούς σκοπούς χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή τους, μια προφανή παραβίαση του κώδικα καταναλωτών της Ιταλίας.

Η Αρχή ισχυρίζεται ότι τόσο η Apple όσο και η Google χρησιμοποιούν τα δεδομένα χρήστη που συλλέγουν μέσω των υπηρεσιών τους για διαφημιστικές και οικονομικές δραστηριότητες χωρίς τη συγκατάθεση του χρήστη. Η Apple “εκμεταλλεύεται άμεσα την οικονομική αξία” των δεδομένων των χρηστών που συλλέγει για να “αυξήσει την πώληση των προϊόντων και / ή των τρίτων μέσω των εμπορικών πλατφορμών της (App Store, το iTunes Store και τα βιβλία της Apple)”, σύμφωνα με ένα μηχάνημα, Μεταφρασμένο από το αντίγραφο του δελτίου τύπου.

Το WatchDog ισχυρίζεται ότι ούτε η Apple ούτε η Google παρέχουν στους χρήστες επαρκείς και άμεσες πληροφορίες που τα δεδομένα τους θα χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς σκοπούς. Συγκεκριμένα, η ανάγνωση του προστίμου ισχυρίζεται ότι η Apple δεν παρέχει στους χρήστες έναν τρόπο να εξαιρεθούν από τη χρήση των δεδομένων τους για εμπορικούς σκοπούς. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου (μετάφραση μηχανών):

“Στην περίπτωση της Apple, ωστόσο, η διαφημιστική δραστηριότητα βασίζεται σε μια μέθοδο απόκτησης συγκατάθεσης στη χρήση των δεδομένων χρηστών για εμπορικούς σκοπούς χωρίς να παρέχει στον καταναλωτή τη δυνατότητα προηγούμενης και ρητής επιλογής κατά την κατανομή των δεδομένων τους. Αυτή η αρχιτεκτονική εξαγοράς, που προετοιμάστηκε από την Apple, δεν καθιστά δυνατή την άσκηση της θέλησης του ατόμου στη χρήση των δεδομένων του για εμπορικούς σκοπούς. Ως εκ τούτου, ο καταναλωτής εξαρτάται από την επιλογή της κατανάλωσης και υφίσταται τη μεταφορά προσωπικών πληροφοριών, την οποία η Apple μπορεί να διαθέσει για τους δικούς του προωθητικούς σκοπούς που διεξάγονται με διάφορους τρόπους.”

Η ιταλική αρχή δήλωσε πότε οι χρήστες δημιουργούν ένα αναγνωριστικό της Apple, το οποίο είναι απαραίτητο για την πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες της Apple, η Apple δεν ” παρέχει ρητά στον χρήστη οποιαδήποτε ένδειξη σχετικά με τη συλλογή και τη χρήση των δεδομένων τους για εμπορικούς σκοπούς.” Το WatchDog πρόσθεσε ότι η Apple λέει μόνο στους χρήστες ότι τα δεδομένα τους θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση και την εξατομίκευση της εμπειρίας τους, όχι ότι θα χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς.

Όταν χρησιμοποιείτε το App Store, για παράδειγμα, η Apple δείχνει στους χρήστες μια οθόνη εκκίνησης που τους ενημερώνει ότι η Apple μπορεί να χρησιμοποιήσει μερικά από τα δεδομένα τους για να “ενεργοποιήσει τις λειτουργίες, να ασφαλίσει τις υπηρεσίες μας ή να εξατομικεύσει την εμπειρία σας”. Ενώ η Αρχή ορθώς περιγράφει την έλλειψη αναγνώρισης της Apple ότι τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς σκοπούς, δεν παρέχει παραδείγματα ή αποδείξεις ότι η Apple έχει καταθέσει σε τέτοιες δραστηριότητες.

Η πολιτική απορρήτου της Apple, προσβάσιμη σε όλους τους χρήστες των ιστοσελίδων της, δηλώνει ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει μόνο προσωπικά δεδομένα για να τροφοδοτήσει τις υπηρεσίες της, να συμμορφώνεται με τους τοπικούς νόμους, να αποτρέψει την απάτη και τους στόχους επικοινωνίας. Η πολιτική απορρήτου της Apple προσθέτει επίσης ότι τα προσωπικά δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς μόνο με τη συγκατάθεση των χρηστών, καλύπτοντας οποιαδήποτε πιθανή ασάφεια.

Ο ανταγωνισμός της Ιταλίας Watchdog πρόσεψε την Apple πάνω από 150 εκατομμύρια δολάρια νωρίτερα αυτή την εβδομάδα για υποτιθέμενες αντιανταγωνιστικές πρακτικές με κτύπους και Amazon. Το πρόστιμο ήταν αποτέλεσμα μιας έρευνας που βρήκε την Apple και το Amazon να περιορίζουν τις πωλήσεις προϊόντων μέσω τρίτων μεταπωλητών σε μια προσπάθεια να καταπνίξει τον ανταγωνισμό.

Dimigeo

Dimigeo

Σχετικά με τον συγγραφέα

Dimigeo ο συνήθης ύποπτος, Owner και διαχειριστής της σελίδας dimigeo.gr, αλλά και όλων των social που θα βρείς κάτω. Φανατικός με την εταιρία που μισούμε και αγαπάμε, αυτή με το δαγκωμένο μήλο. Ελα τωρα αλήθεια περίμενες να γράψω περιγραφή για εμένα...

Αφήστε ένα σχόλιο

You may also like

Apple iPad News

Το OLED iPad Air 2022 δεν θα έχει οθόνη Samsung

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Η Apple έριξε άκυρο στην Samsung για την χρήση μιας οθόνης OLED, για ένα επερχόμενο iPad Air 10,9 ιντσών, σύμφωνα
Apple News

Κίνδυνος με λειτουργία “Απώλειας” των AirTags

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Η ‘’Λειτουργία απώλεια’’ του AirTag, που επιτρέπει σε οποιονδήποτε έχει iPhone, να σαρώνει ένα χαμένο AirTag για να εντοπίσει τα