News Tech

Το αγκάθι που η Google ονομάζει “Privacy Sandbox” τι κάκο ίσως προκαλέσει ;

Η Google ανακοίνωσε σχέδια να ενισχύσει το απόρρητο των χρηστών στο Android με μια νέα πρωτοβουλία που θα θέσει τέλος στην παρακολούθηση μεταξύ εφαρμογών στο Android τα επόμενα δύο χρόνια, καθιστώντας πιο δύσκολη την παρακολούθηση των χρηστών σε άλλες εφαρμογές από τους διαφημιστές.

Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, η Google ανακοίνωσε ένα πολυετές έργο με το όνομα “Privacy Sandbox” που εισάγει “περισσότερες ιδιωτικές διαφημιστικές λύσεις” για εφαρμογές για κινητά. Ο λίθος του Privacy Sandbox θα περιορίσει τα δεδομένα που μοιράζονται με άλλες εφαρμογές τρίτων, καθιστώντας πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να δημιουργήσουν ένα προφίλ χρηστών για στοχευμένους διαφημιστικούς σκοπούς.

Σήμερα, ανακοινώνουμε μια πολυετή πρωτοβουλία για τη δημιουργία του Privacy Sandbox στο Android, με στόχο την εισαγωγή νέων, πιο ιδιωτικών διαφημιστικών λύσεων. Συγκεκριμένα, αυτές οι λύσεις θα περιορίσουν την κοινή χρήση δεδομένων χρήστη με τρίτα μέρη και θα λειτουργούν χωρίς αναγνωριστικά μεταξύ εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένου του αναγνωριστικού διαφήμισης.
Η νέα πρωτοβουλία θα έχει ομοιότητες με το πλαίσιο διαφάνειας παρακολούθησης εφαρμογών (ATT) της Apple που κυκλοφόρησε με το iOS 14.5 πέρυσι. Σε αντίθεση με το ATT της Apple, το οποίο απαιτεί από όλες τις εφαρμογές να ζητούν τη συναίνεση του χρήστη πριν τις παρακολουθήσουν σε άλλες εφαρμογές και ιστότοπους, ωστόσο, το Privacy Sandbox της Google θα περιορίσει τη δυνατότητα εφαρμογής ως προεπιλογή, ενώ θα αναζητήσει νέους τρόπους διατήρησης του απορρήτου για την ενεργοποίηση της διαφήμισης για κινητά.

Ανακοινώνοντας το Privacy Sandbox σήμερα, η Google φαίνεται ότι στόχευσε το πλαίσιο ATT της Apple, λέγοντας ότι “οι αμβλύτερες προσεγγίσεις αποδεικνύονται αναποτελεσματικές” και ότι “άλλες πλατφόρμες έχουν υιοθετήσει διαφορετική προσέγγιση στο απόρρητο των διαφημίσεων, περιορίζοντας ωμά τις υπάρχουσες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από προγραμματιστές και διαφημιστές”. Ο στόχος με το Privacy Sandbox είναι «οι χρήστες [να] γνωρίζουν ότι οι πληροφορίες τους προστατεύονται και οι προγραμματιστές και οι επιχειρήσεις έχουν τα εργαλεία για να πετύχουν σε κινητές συσκευές», σύμφωνα με την Google.
Η προτροπή ATT της Apple εμφανίζεται σε όλους τους χρήστες όταν μια εφαρμογή ανοίγει για πρώτη φορά σε iOS 14.5 και νεότερες εκδόσεις

Αμέσως μετά την προεπισκόπηση του ATT και μετά την κυκλοφορία του με το iOS 14.5 πέρυσι, το Facebook, που μετονομάστηκε πλέον σε Meta, έγινε “φωνητικό” για τη δυσαρέσκειά του με τη νέα απαίτηση, εν μέσω φόβων ότι θα επηρεάσει σημαντικά τις διαφημιστικές του δραστηριότητες.

Οι φόβοι της φαινομενικά έγιναν αληθινοί, με τον γίγαντα των social media να λέει ότι η ATT θα της κοστίσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένα έσοδα φέτος. Η προσέγγιση της Google έχει διαφορετικό τόνο, με το Snapchat, ο οποίος είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η ATT παρουσίαζε «κίνδυνο» για την επιχείρησή της, δηλώνοντας σε μια δήλωση ότι «είναι ενθουσιασμένη που συνεργάζεται με την Google για την ανάπτυξη νέων προτύπων διατήρησης απορρήτου για το Android». Η Google είπε ότι θα λάβει πληροφορίες σε ολόκληρο τον κλάδο καθώς θα δημιουργήσει το Privacy Sandbox τα επόμενα δύο χρόνια.

Dimigeo

Dimigeo

Σχετικά με τον συγγραφέα

Dimigeo ο συνήθης ύποπτος, Owner και διαχειριστής της σελίδας dimigeo.gr, αλλά και όλων των social που θα βρείς κάτω. Φανατικός με την εταιρία που μισούμε και αγαπάμε, αυτή με το δαγκωμένο μήλο. Ελα τωρα αλήθεια περίμενες να γράψω περιγραφή για εμένα...

Αφήστε ένα σχόλιο

You may also like

Apple iPad News

Το OLED iPad Air 2022 δεν θα έχει οθόνη Samsung

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Η Apple έριξε άκυρο στην Samsung για την χρήση μιας οθόνης OLED, για ένα επερχόμενο iPad Air 10,9 ιντσών, σύμφωνα
Apple News

Κίνδυνος με λειτουργία “Απώλειας” των AirTags

  • 10 Οκτωβρίου, 2021
Η ‘’Λειτουργία απώλεια’’ του AirTag, που επιτρέπει σε οποιονδήποτε έχει iPhone, να σαρώνει ένα χαμένο AirTag για να εντοπίσει τα